Cases

Onze klanten inspireren ons met mooie cases en diverse opdrachten die we graag uitwerken in doeltreffende marketingstrategieën en unieke communicatiemiddelen. Bekijk de cases of vraag Perry naar voorbeelden die bij jouw case passen.


Bouwen aan Aria Goes

Bouwen aan Aria Goes

Projectontwikkelaars Fraanje en Kuub Makelaars betrokken LMG om de woningen van de nieuwe fase onder de aandacht te brengen bij geïnteresseerden van eerdere fases en bij potentiele nieuwe kopers. Een combinatie van het e-mailsysteem ‘Swirlmailer’, een online-uitnodigingssysteem en Facebook werd ingezet om het huidige klantenbestand te benaderen en nieuwe klanten te werven.


Upgrade yourself

Upgrade yourself

HZ University of Applied Sciences heeft naast regulier voltijdonderwijs ook vakgerichte deeltijdopleidingen. Met de groeiende economie en de technologische ontwikkelingen is het in veel sectoren en voor bedrijven een noodzaak om door te ontwikkelen. Daarom wil de HZ juist nu de deeltijdopleidingen verder in de markt zetten. Om de communicatie te stroomlijnen en om de attentiewaarde te vergroten is een campagne ontwikkeld die zich in eerste instantie richt op werkenden.


Het verschil, je moet het maar maken

Het verschil, je moet het maar maken

Maak Het Verschil. Het thema van de 31e editie van Contacta.nl. Op de grootste netwerkbeurs van Zuidwest-Nederland en Vlaanderen is ook daadwerkelijk het verschil gemaakt door 350 standhouders en 23.500 bezoekers.


Stands die het verschil maken

Stands die het verschil maken

Op een beurs je bedrijf of organisatie zo goed mogelijk presenteren. Dat vraagt om een stand die het verschil maakt. Een stand die anders is als alle andere. Een stand die jouw bedrijf op de kaart zet.


Caravanlife Gorter, dan ben je eruit.

Caravanlife Gorter, dan ben je eruit.

Hoe Caravanlife Gorter beter zichtbaar werd onder toeristen dankzij banners en Google Display Advertising.


(op)stijgen in de Benelux

(op)stijgen in de Benelux

Air Canada wil als luchtvaartmaatschappij groeien in de Benelux. Daarbij wil het op een slimme manier onlinemiddelen inzetten...


Een klik met onderwijs

Een klik met onderwijs

Creative Kids Concepts heeft producten voor een nichemarkt: docenten in het basisonderwijs. Voor bedrijven in een nichemarkt is het van belang om in beeld te komen bij precies de juiste doelgroep. Daarom zijn we gestart met onlinecampagnes.


DRV gaat voor Pro

DRV gaat voor Pro

DRV Accountants & Adviseurs speelt in op deze ontwikkeling. Om deze nieuwe manier van dienstverlening in de markt te zetten ontwikkelden we de merkidentiteit, de naam DRV Pro en een campagne.


Campus Zeeland omarmt de toekomst

Campus Zeeland omarmt de toekomst

Zeeland werkt dagelijks aan energie, gezondheid, de veranderingen in het klimaat en bescherming tegen het water. Maar daar heeft het meer jonge ondernemende experts voor nodig.


Watersporter op het land

Watersporter op het land

De Zeeuwse wateren staan bekend als één van de beste watersportgebieden van Europa. Maar ook op het land is veel te beleven...


Nature at home, awaken your senses

Nature at home, awaken your senses

Nature at home is een jong bedrijf wat zich specialiseert in natuurlijke wandbekleding. Voor nature at home is een passende stijl ontwikkeld die het hart van architecten sneller doet kloppen.


Goes… Een goed winkelhart

Goes… Een goed winkelhart

Goes is een prachtige, karakteristieke stad met een gezellig centrum. Om nieuwe ondernemers te stimuleren om een winkel in Goes te openen, is er een campagne gestart met als thema ‘start je winkel in Goes’.


365 nachtjes slapen

365 nachtjes slapen

Feest! Hotel & brasserie Katoen bestaat 1 jaar en is nu al niet meer weg te denken uit de binnenstad van Goes.


Een ode aan zee en land

Een ode aan zee en land

Z’AND, een ode aan zee en land, is een uitgesproken concept voor luxe vakantie­woningen. Om een passende identiteit uit te dragen en de communicatie te structureren is een merkidentiteit ontwikkeld.


Zeker op ieder moment

Zeker op ieder moment

De Zeeuwse Alliantie kiest voor een nieuwe communicatiestrategie en gaat werken met 'Zeker op ieder moment'.


Deze mode laat je niet koud

Deze mode laat je niet koud

Delscher heeft de stijlvolle trends samengebracht in een unieke wintercollectie. Bij de start van deze nieuwe collectie hoort een design uitnodiging.


Nieuwe stijl voor binnen en naar buiten

Nieuwe stijl voor binnen en naar buiten

Met de totale verbouwing van het hotel en restaurant was ook de huisstijl van Badhotel Renesse toe aan vernieuwing.


Een buitengewone ontwikkeling

Een buitengewone ontwikkeling

Heijmans ontwikkelt een nieuwe wijk in Goes. Langs het kanaal wordt Goese Diep gerealiseerd. Een knusse wijk waar wonen wordt gecombineerd met een actief leven. Om dit nieuwbouwproject in de markt te zetten is een passende stijl ontwikkeld.


Show must go on

Show must go on

Een webapplicatie op maat voor 'Altijd Aan Support' van Media Markt Nederland.


360º Jouw nieuwe dimensie

360º Jouw nieuwe dimensie

Vanaf nu ontwikkelen we 360 graden foto's en video's. Ideaal om een goed beeld te geven van interieurs en locaties in het landschap.


Weten waar je aan toe bent

Weten waar je aan toe bent

TUI Nederland laat klanten graag zien waar ze hun vakantie doorbrengen. Films van de accommodaties en de bestemmingen geven daarbij een goed beeld.


Een krant voor komkommertijd

Een krant voor komkommertijd

Wie kampeert bij Strandcamping Groede, ontvangt een leuke krant vol weetjes en tips.