(op)stijgen in de Benelux

Air Canada wil als luchtvaartmaatschappij groeien in de Benelux. Daarbij wil het op een slimme manier onlinemiddelen inzetten. We deden een voorstel voor een crossmediaconcept en op basis daarvan koos Air Canada LMG als partner voor de marktbewerkingen in Nederland en België. Deze samenwerking promoot Canada als vakantiebestemming met een stijging in de verkoop van vliegtickets als doel.

Canada op de bucketlist

Australië, Indonesië, China, Peru, Cuba, Zuid-Afrika en Amerika staan bij veel mensen op de bucketlist van verre bestemmingen. Canada heeft alles in huis om eenzelfde avontuurlijke vakantie te beleven. Ruige bossen, besneeuwde bergen, rivieren met krachtige watervallen en een arctische kust. Air Canada wil zorgen, met onlinecampagnes en door middel van het tv-programma ‘All you need is love’ van RTL, dat Canada als bestemming hoger op de bucketlist van avonturiers komt.

Reizen met Air Canada

In combinatie met de mooie natuur wil Air Canada de kwaliteit van haar services laten zien en concreet vluchten aanbieden. Beeld en tekst leggen een link tussen het uitdagende landschap van Canada en de faciliteiten tijdens de vlucht.

Campagne verder uitwerken

In het najaar van 2017 start de eerste campagne. De zomerperiode wordt gebruikt om het concept uit te werken in concrete middelen. Als eerste wordt ingezet op ‘off-season’ vakanties en wintersportvakanties in Canada.