Een buitengewone ontwikkeling

Heijmans ontwikkelt een nieuwe wijk in Goes. Langs het kanaal wordt Goese Diep gerealiseerd. Een knusse wijk waar wonen wordt gecombineerd met een actief leven. Om dit nieuwbouwproject in de markt te zetten is een passende stijl ontwikkeld.

Na een pitch ronde heeft Heijmans gekozen voor het concept waarbij de dynamiek van de wijk tot uitdrukking komt. De wijk Goese Diep is omgeven door water, sportaccommodaties en natuur. In het communicatieconcept wordt de nadruk gelegd op de combinatie van wonen, sporten en recreëren. Het is dé ideale wijk voor watersporters, hardlopers, fietsers en wandelaars.

Het thema ‘buitengewoon’ ondersteunt het concept. Het communiceert het buitenleven, de unieke eigenschappen van de wijk en dagelijkse leven in de stad Goes. In beeld en grafische elementen wordt de industriële uitstraling gecombineerd met natuur en vrije tijd.

Het concept is uitgewerkt in een website, brochure en andere communicatiemiddelen. Facebookcampagnes, gericht op de juiste doelgroepen, zorgen direct voor online inschrijvingen van geïnteresseerden.