Concept

In een concept is het idee uitgewerkt tot een document waarin grafische elementen, beelden en tekst samenkomen. Er wordt gewerkt aan de hand van een thema dat past bij het doel van de communicatie en de identiteit van het bedrijf of de organisatie. Het is de basis voor een campagne, marketingstrategie, communicatielijn, event en die communicatiemiddelen die daarvoor ingezet worden.


Gerelateerde cases

Nature at home, awaken your senses

Nature at home, awaken your senses

Nature at home is een jong bedrijf wat zich specialiseert in natuurlijke wandbekleding. Voor nature at home is een passende stijl ontwikkeld die het hart van architecten sneller doet kloppen.


Goes… Een goed winkelhart

Goes… Een goed winkelhart

Goes is een prachtige, karakteristieke stad met een gezellig centrum. Om nieuwe ondernemers te stimuleren om een winkel in Goes te openen, is er een campagne gestart met als thema ‘start je winkel in Goes’.


Een buitengewone ontwikkeling

Een buitengewone ontwikkeling

Heijmans ontwikkelt een nieuwe wijk in Goes. Langs het kanaal wordt Goese Diep gerealiseerd. Een knusse wijk waar wonen wordt gecombineerd met een actief leven. Om dit nieuwbouwproject in de markt te zetten is een passende stijl ontwikkeld.


Nieuwe stijl voor binnen en naar buiten

Nieuwe stijl voor binnen en naar buiten

Met de totale verbouwing van het hotel en restaurant was ook de huisstijl van Badhotel Renesse toe aan vernieuwing.


Zeker op ieder moment

Zeker op ieder moment

De Zeeuwse Alliantie kiest voor een nieuwe communicatiestrategie en gaat werken met 'Zeker op ieder moment'.


Campus Zeeland omarmt de toekomst

Campus Zeeland omarmt de toekomst

Zeeland werkt dagelijks aan energie, gezondheid, de veranderingen in het klimaat en bescherming tegen het water. Maar daar heeft het meer jonge ondernemende experts voor nodig.


Stands die het verschil maken

Stands die het verschil maken

Op een beurs je bedrijf of organisatie zo goed mogelijk presenteren. Dat vraagt om een stand die het verschil maakt. Een stand die anders is als alle andere. Een stand die jouw bedrijf op de kaart zet.


Het verschil, je moet het maar maken

Het verschil, je moet het maar maken

Maak Het Verschil. Het thema van de 31e editie van Contacta.nl. Op de grootste netwerkbeurs van Zuidwest-Nederland en Vlaanderen is ook daadwerkelijk het verschil gemaakt door 350 standhouders en 23.500 bezoekers.


Upgrade yourself

Upgrade yourself

HZ University of Applied Sciences heeft naast regulier voltijdonderwijs ook vakgerichte deeltijdopleidingen. Met de groeiende economie en de technologische ontwikkelingen is het in veel sectoren en voor bedrijven een noodzaak om door te ontwikkelen. Daarom wil de HZ juist nu de deeltijdopleidingen verder in de markt zetten. Om de communicatie te stroomlijnen en om de attentiewaarde te vergroten is een campagne ontwikkeld die zich in eerste instantie richt op werkenden.


Dichtbij, echt weg

Dichtbij, echt weg

Voor Roompot Vakanties ontwikkelden we het beeldconcept en moodfilm ‘Dichtbij, echt weg’.


Flues and beyond

Flues and beyond

Ontop ziet zich als een innovatiebedrijf voor de productie van rookgas-afvoersystemen. Om deze positie te realiseren is in nauwe samenwerking met Ontop de merkidentiteit bepaald en de passende pay-off ‘Flues and beyond’ ontwikkeld.


Dockwize bundelt krachten voor ondernemers

Dockwize bundelt krachten voor ondernemers

Kenniswerf Zeeland | DOK41 is qua dienstverlening uit zijn jasje gegroeid. Door de vernieuwde ambities, de veranderende vraag uit de markt en met het oog op internationale samenwerkingen is gekozen voor een rebranding van de organisatie. Met als resultaat ‘Dockwize’.


Door Zeeuwen voor Zeeuwen

Door Zeeuwen voor Zeeuwen

De redactie en journalisten van Omroep Zeeland leveren goed werk in de nieuwsvoorziening van Zeeland. Maar zij zien kansen op social media om meer mensen uit de Zeeuwse samenleving te betrekken en te boeien.


Omnium is voor iedereen

Omnium is voor iedereen

Omnium heeft alles voor sport en recreatie onder één dak. Een subtropische zwembad, diverse sportaccommodaties en een echt tropisch bos. Fantastische faciliteiten en fanatieke medewerkers zorgen voor en leuk dagje voor jong en oud. Maar hoe zet je dat in de markt?