Social media campagnes

Meer volgers, meer likes, meer fans en meer omzet. Daar zijn merken en bedrijven constant naar op zoek. Hoe bouw je met klanten zo’n relatie op dat ze zich betrokken voelen en via social media interactief communiceren? Een gevarieerde tijdlijn op Facebook en Instagram helpt daarbij. Een mix van informatieve berichten en posts die zorgen voor een glimlach bij de volgers maken de tijdlijn aantrekkelijk.

Hulp bij onderhouden Facebook tijdlijn

Dagelijks werkt LMG samen met tientallen klant aan hun Facebook tijdlijn. De klant zorgt vaak zelf voor informatieve berichten en wij ondersteunen ze met creatieve posts. Maar we kunnen ook de volledige tijdlijn inrichten en bijhouden. 

We helpen ook jou graag met het ontwikkelen van een succesvolle en gevarieerde Facebook tijdlijn. Neem gerust contact op om vrijblijvend eens te brainstormen over de mogelijkheden.

Adverteren op Facebook

De tijdlijn is het meest zichtbare onderdeel van Facebook. Maar daarnaast zijn er vele mogelijkheden om te adverteren. Doordat Facebook, aan de hand van profielen, de gebruikers door en door kent kunnen advertentie heel scherp getarget worden.

Advertenties zijn er in diverse vormen. Een standaard advertentie met één beeld is geschikt voor de meeste campagne. Voor specifieke producten of diensten met meerdere elementen is de carrousel ideaal, verschillende beelden naast elkaar die een specifiek deel toelichten. Een Facebook Canvas geeft de mogelijkheid om een interactief moodboard te maken. Dit zorgt voor optimale beleving. 

Wij helpen je graag verder

LMG helpt je graag verder met het onderhouden van de tijdlijn en het opzetten van campagnes voor social media. Daarbij zetten we ons hele team in. Van designers tot online specialisten. Voor social media hebben we bundels samengesteld. Maar we bieden ook service op maat. Vraag naar de mogelijkheden bij Johan via johan@lmg.nl.

Download de gratis brochure

Gerelateerde cases

Zeker op ieder moment

Zeker op ieder moment

De Zeeuwse Alliantie kiest voor een nieuwe communicatiestrategie en gaat werken met 'Zeker op ieder moment'.


(op)stijgen in de Benelux

(op)stijgen in de Benelux

Air Canada wil als luchtvaartmaatschappij groeien in de Benelux. Daarbij wil het op een slimme manier onlinemiddelen inzetten...


Het verschil, je moet het maar maken

Het verschil, je moet het maar maken

Maak Het Verschil. Het thema van de 31e editie van Contacta.nl. Op de grootste netwerkbeurs van Zuidwest-Nederland en Vlaanderen is ook daadwerkelijk het verschil gemaakt door 350 standhouders en 23.500 bezoekers.


Bouwen aan Aria Goes

Bouwen aan Aria Goes

Projectontwikkelaars Fraanje en Kuub Makelaars betrokken LMG om de woningen van de nieuwe fase onder de aandacht te brengen bij geïnteresseerden van eerdere fases en bij potentiele nieuwe kopers. Een combinatie van het e-mailsysteem ‘Swirlmailer’, een online-uitnodigingssysteem en Facebook werd ingezet om het huidige klantenbestand te benaderen en nieuwe klanten te werven.


Goes werk

Goes werk

Steeds meer organisaties vragen dan ook om ondersteuning bij de werving van nieuw personeel. Soms gaat om een compleet plan voor employer branding maar in het geval van de Gemeente Goes om een online-campagne voor specifieke vacatures.


Omnium is voor iedereen

Omnium is voor iedereen

Omnium heeft alles voor sport en recreatie onder één dak. Een subtropische zwembad, diverse sportaccommodaties en een echt tropisch bos. Fantastische faciliteiten en fanatieke medewerkers zorgen voor en leuk dagje voor jong en oud. Maar hoe zet je dat in de markt?