Omnium is voor iedereen

Omnium heeft alles voor sport en recreatie onder één dak. Een subtropische zwembad, diverse sportaccommodaties en een echt tropisch bos. Fantastische faciliteiten en fanatieke medewerkers zorgen voor een leuk dagje voor jong en oud. Maar hoe zet je dat in de markt?

Van inspiratiesessie naar merkidentiteit

Aan de hand van diverse sessie met het MT van Omnium is een merkidentiteit ontwikkeld zodat duidelijk is waar Omnium voor staat. Het is een plaats waar iedereen zich thuis voelt die sport of een actief dagje uit wil. Deze merkidentiteit is nu de blauwdruk voor de gehele organisatie. Niet alleen voor de marketing en communicatie maar ook voor de dienstverlening en personeelswerving. 

Super Zomer Festival in de restyle

Een speels font, de opvallende kleurverlopen, strakke kaders en herkenbare beelden. Met de nieuwe merkidentiteit komt ook update van het grafisch design. Zo is een campagnestijl ontwikkeld waarvan het Super Zomer Festival de primeur had. Van online bannering tot autobelettering, Omnium koos voor een totale restyle waarbij ook de website is vernieuwd.

Van informatieve website naar online verkoopkanaal

De nieuwe website is een echt verkoopkanaal geworden. Nu is het mogelijk om online tickets voor diverse onderdelen van Omnium te bestellen. De opzet van de website is gericht om de bezoeker optimaal te helpen bij zijn dagje Omnium. Naast het aanbod is ook de eerstelijnsinformatie direct voorhanden. Uiteraard is bij de ontwikkeling uitgegaan van ‘mobile first’ zodat op alle devices de website zijn werk doet.