25 jaar The Work Zone

LMG heeft het afgelopen jaar samen met The Work Zone een uniek concept ontwikkeld voor hun 25-jarig bestaan. Om dit jubileum te vieren, heeft LMG verschillende online en fysieke acties georganiseerd die perfect aansloten bij de visie en waarden van The Work Zone.

25 jaar The Work Zone

LMG heeft het afgelopen jaar samen met The Work Zone een uniek concept ontwikkeld voor hun 25-jarig bestaan. Om dit jubileum te vieren, heeft LMG verschillende online en fysieke acties georganiseerd die perfect aansloten bij de visie en waarden van The Work Zone.

Het concept dat LMG heeft bedacht was gericht op het creëren van een onvergetelijke jubileumervaring voor The Work Zone. LMG heeft hiervoor een strategie ontwikkeld die bestond uit een combinatie van online en offline activiteiten. Zo werden er bijvoorbeeld ludieke social media campagnes georganiseerd om de betrokkenheid van de doelgroep te vergroten. Ook werden er verschillende online activiteiten georganiseerd en ontwikkelt, zoals campagnes met film en speciaal ontworpen cv-generator.

Daarnaast heeft LMG ook fysieke activiteiten op touw gezet. Zo werden er bijvoorbeeld speciale jubileumacties georganiseerd op locatie bij The Work Zone. Hierbij werd er extra aandacht besteed aan de beleving en het creëren van een memorabele ervaring voor alle aanwezigen. Denk aan een ludieke ijsactie waarbij ijsjes werden weggegeven, kraskaarten actie waarbij studenten een slagroomtaart konden winnen en een gezellige mocktailbar aan het begin van het schooljaar.

Dankzij het innovatieve en effectieve concept heeft The Work Zone haar 25-jarig jubileum op een bijzondere manier kunnen vieren. Het succes van deze campagne heeft niet alleen gezorgd voor een grotere betrokkenheid van de doelgroep, maar ook voor een sterkere positionering van The Work Zone als toonaangevend bedrijf bij de bedrijven sector maar zeker ook onder de studenten in Zeeland. 

Lees meer...

25 jaar The Work Zone
25 jaar The Work Zone
25 jaar The Work Zone

Volg ons op Instagram