Je hebt een goed marketingplan, maar wat is daarbij de juiste vorm? Beleving is key. Een ideaalbeeld van je product of dienst dat aansluit bij de doelgroep. Dat bedoelen we als we het hebben over beleving. Zeker net zo belangrijk als de conversie van de gemaakte designkeuzes. Zo helpen we jouw boodschap vormgeven.
Lees meerDe identiteit van de onderneming staat als een paal boven water. Het uiterlijk wil ook wat. Wil je dat het logo matcht met het kloppend hart van de organisatie? Samen ontwikkelen we een nieuwe huisstijl, een eyecatcher in de markt. Hoe kunnen we je helpen met een unieke visuele identiteit? Laat het gerust weten.
Lees meerDe kracht van je boodschap staat als een huis. Maar het oog wil ook wat. Wil je dat je animaties naadloos aansluiten bij de ziel van je organisatie? Samen ontwikkelen we dynamische animaties die je verhaal tot leven brengen en de aandacht van je publiek grijpen.
Lees meerJe zegt het graag in beelden. We zetten al onze middelen in om het ideale plaatje te creëren. Een filmcrew om complete commercials te realiseren en de drone (4k) om een mooi overzicht te geven van het landschap, bedrijventerrein of recreatiegebied. Wat je ook voor ogen hebt, wij helpen je bij de ontwikkeling ervan.
Lees meerWat hebben een lakstempel uit de 15e eeuw en de invloedrijke historische familie Blanckx te maken met een nieuwbouwproject? De historische schatten zijn gevonden op de plek waar Aria nu verder bouwt aan de tweede fase van Aria Zuid.
Als gespecialiseerd reclamebureau hebben we met trots meegewerkt aan het creëren van deze nieuwe identiteit voor de gemeente Borsele. We hebben de huisstijl gepresenteerd met een speciaal ontwikkelde animatie en blijven Borsele ondersteunen op grafisch gebied.
LMG heeft samen met de 13 Zeeuwse gemeenten het communicatieplan, huisstijl en communicatiemiddelen ontwikkeld voor de Mobiliteitsstrategie van de Provincie Zeeland.
Hoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn in Zeeland op het gebied van land- en tuinbouw, fruitteelt en verwerking van diverse groenten en fruitsoorten. Maar ook op gebied van vis, schaal- en schelpdieren, metaal en recycling.
Een plaats vooraan in het vliegtuig, een glaasje champagne, culinaire maaltijden en een krant op de vlucht, privé vervoer van en naar de luchthaven (voor bepaalde hotels) en rechtstreekse transfer naar je hotel. Vip Selection is het luxepaardje van TUI België.
LMG ontwikkelde een website die, naast de sfeer van het hotel, vooral gericht is op conversiemogelijkheden en Google optimalisatie. Zo wordt Strandhotel Westduin via zoekmachine optimalisatie vertoont aan de juiste doelgroep. Ook maakt dit het adverteren via Google eenvoudiger.
Het Watersnoodmuseum is gevestigd in de vier caissons in Ouwerkerk, Zeeland, die werden gebruikt voor de sluiting van het laatste stroomgat. Zodra je het museum binnenstapt, duik je in de geschiedenis van het water, van '53 tot nu.
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder wil groeien, schakelde zij de hulp in van LMG om de identiteit en de positionering helder in beeld te krijgen.
Kenniswerf Zeeland | DOK41 is uitgegroeid tot een reclamebureau dat zijn dienstverlening ontgroeid is. Met vernieuwde ambities, veranderende marktvraag en oog op internationale samenwerking is besloten tot een herpositionering van de organisatie. Het resultaat is het nieuwe merk 'Dockwize'.
Om de bewoners en andere geïnteresseerden te informeren, hebben we verschillende middelen ontwikkeld die zorgen voor een breed bereik en duidelijke communicatie.
Bereid je voor op de meest rustgevende slaapervaring die je ooit hebt gehad. Met het nieuwe Will Sleep kussen vind je precies de juiste balans tussen ondersteuning en comfort, ongeacht of je een buik-, zij- of rugslaper bent. Dit kussen is speciaal ontworpen om aan jouw slaapbehoeften te voldoen!
De Appelaere is een familiebedrijf in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje. Het begon in 1995 aan de keukentafel van grondlegger Henk Tazelaar. Als fruitteler had hij een uniek idee: troebel vruchtensap naar origineel recept. Sinds die tijd brengen ze met veel passie en plezier natuurlijke vruchtensappen op de markt.
UnTill heeft een gloednieuw kassasysteem ontwikkeld, genaamd unTill Air, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven. De sleutel? Een betaalbaar maandelijks tarief, waardoor het snel toegankelijk en uiterst gebruiksvriendelijk wordt voor de beoogde doelgroep om met de producten van UnTill te werken.
Bij TEJO hebben ze een gedeelde droom: het herstellen en versterken van de mentale gezondheid van alle jongeren tussen de 10 en 20 jaar in Nederland. Dit doen ze door gratis preventieve en laagdrempelige professionele ondersteuning te bieden in TEJO-huizen. TEJO staat klaar voor jongeren met zorgen, twijfels of vragen.
Het Delta Climate Center draagt bij aan veilige, leefbare, toekomstbestendige en duurzame delta’s in Zeeland en de rest van de wereld door onderzoek, onderwijs en samenwerking met bedrijfsleven, organisaties en overheden. Het is een toonaangevend kennisinstituut dat wetenschap en praktijk verenigt.
Synergo Consultancy is een toonaangevend adviesbureau dat bedrijven helpt bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen en het realiseren van groei. Als reclamebureau hebben wij het genoegen gehad om Synergo Consultancy te ondersteunen bij het versterken van hun sales funnel en het genereren van waardevolle leads.
FoodSolutions, de innovatieve afdeling van COROOS die zich richt op plantaardige oplossingen, heeft onlangs deelgenomen aan de PLMA in Amsterdam. Met een breed scala aan nieuwe producten, zoals pulses en pastes, wilden ze de aandacht trekken van hun doelgroep en ervoor zorgen dat hun producten werden besteld.
De Brass heeft haar deuren geopend en is een waar begrip geworden in de stad. Met een prachtig nieuw interieur en een eigentijdse uitstraling, wilde De Brass ook menukaarten die perfect passen bij de vernieuwde stijl van het pand.
Om de unieke merkidentiteit en hoogwaardige producten beter te kunnen presenteren onder de doelgroep heeft Servero ons benaderd voor het bepalen van de positionering en het ontwikkelen van een vernieuwde website.
Omnium in Goes biedt talloze mogelijkheden om te leren zwemmen, en voor veel kinderen is dat gelukkig al op jonge leeftijd een vanzelfsprekende stap. In ons waterrijke land is zwemvaardigheid niet alleen cruciaal voor de veiligheid, maar ook voor de algehele ontwikkeling van het kind.
Een nieuw merk brood- en toastsalades dat specifiek uit Zeeland komt. Leuk! Maar hoe vermarkt je dit bij grote leveranciers voor supermarkten, horeca gelegenheden en maaltijdboxen? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat de verpakking aanspreekt bij de kopers zodra het in de supermarkt ligt?
Zichtbaarheid vergroten en een begrip zijn in Zeeland. Iedereen zou bij wijze van spreken moeten weten dat Knapp de ultieme beautybeleving in Zeeland biedt. Dat is de wens van schoonheidsalon Knapp! in Zeeland in Wemeldinge.
Er zijn in Zeeland ruim 6.000 vacatures. Hiervoor zullen mensen van buiten Zeeland aangetrokken moeten worden. De Provincie Zeeland heeft een sponsorcontract met Concert at Sea. Dit festival trekt veel mensen van buiten Zeeland dus meeliften op het succes van Concert at Sea is een slimme zet.
Een laagdrempelig concept waarbij de aandacht uitgaat naar verse producten met een verrassende touch, passend bij de rijke omgeving. Dat is ZAAL, het nieuwe restaurant van Katoen! Als reclamebureau kregen wij de uitdaging om het grafisch ontwerp te creëren rondom dit nieuwe concept.
Enorme papiermachines internationaal vermarkten en zo snel mogelijk verkocht krijgen. Dat was de wens van UTB Industry toen zij ons belde met de opdracht rondom de Meerssen Papierfabriek. Aan de hand van een enorm databestand en een strategisch plan zijn we aan de slag gegaan.
Hoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht waaraan LMG de komende jaren mag werken namens de Provincie Zeeland. Een samenwerking tussen overheid, onderwijs en ondernemers.
Een nieuwe organisatie met een nieuw gebouw. Naast de huidige HZ-locatie aan Het Groene Woud in Middelburg is de bouw van het instituut Joint Research Center Zeeland (JRCZ) volop gaande. Het JRCZ is een gezamenlijk onderzoekslaboratorium voor studenten, onderzoekers, bedrijven en de overheid.
Zichtbaarheid, engagement met je doelgroep, dat wil je natuurlijk! Financieel adviseur CM Personal Finance wilde uit de massa springen met social media posts en een unieke beleving meegeven door middel van grafisch vormgegeven visuals. Want: beleving is key.
Als ontwerper van vastgoed met een eigen visie wil je dit ook uitdragen en nieuwe doelgroepen aanspreken. Daarom nam Buro van Hasselt samen met LMG de communicatie van het ontwerpbureau onder de loep.
Waterstate Wellness Hotel Goes is de nieuwe locatie in Zeeland en jouw ideale hotel in Goes voor een luxe en ontspannen verblijf. Met de unieke ligging aan de rand van Goes, is het hotel makkelijk te bereiken én geniet je bij veel van onze kamers van uitzicht op het water.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
Je levert een vernieuwend top-product, hoe zet je dat snel een eenvoudig in de markt? Invisalign is zo’n product. Het is een bijna onzichtbare methode om tanden recht te zetten. Eén van de specialiteiten van Tandheelkundig Centrum.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
Hoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is een innovatief concept in de logistieke sector: online containers boeken waarbij de exporteur alle keuze vrijheid heeft qua prijs, rederij en zelfs co2-uitstoot.
Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor werd de de naam Medisea en het campagneconcept bedacht.
Om de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis om de concurrentie aan te gaan en het onderscheidend vermogen uit te dragen.
Associate degrees Academie communciatieconcept 'Voor elkaar'. Een relatief nieuw product en nieuwe organisatie. Dat vraagt om een passende merkidentiteit en aansprekend communicatieconcept. De Associate degrees Academie biedt nieuwe 2-jarige hbo-opleidingen.
Het aantrekken van talenten en specialisten naar Zeeland is het voornaamste doel van Talent Service Zeeland. Dit initiatief heeft als doel om een brug te slaan tussen potentiële werknemers buiten Zeeland en Zeeuwse werkgevers.
Voor deze bijeenkomst hebben we een nieuwe website ontwikkeld die alle nodige informatie over het evenement bevatte. De website bood een overzicht van het programma, de sprekers en praktische details zoals locatie en tijden.
In november 2020 opende Orsted het allereerste windpark op zee, een primeur voor Nederland en een unieke prestatie voor Zeeland. Dit windpark voorziet maar liefst een miljoen huishoudens van elektriciteit.
The Work Zone, een uitzendbureau voor studenten en young professionals, begreep dat hun huisstijl en website niet meer aansloot bij de doelgroep. LMG ontwikkelde daarom een nieuw corporate design.
'Dorps wonen in Goes' is het centrale thema voor de herstart van de bouw van de Aria-wijk in Goes. Fase F is nu aan de beurt, waar een mix van rijwoningen, halfvrijstaande en vrijstaande woningen wordt gerealiseerd.
De Appelaere is een familiebedrijf in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje. Het begon in 1995 aan de keukentafel van grondlegger Henk Tazelaar. Als fruitteler had hij een uniek idee: troebel vruchtensap naar origineel recept.
Omnium, het ultieme adres voor sport en recreatie, biedt alles onder één dak. Van een subtropisch zwembad tot diverse sportfaciliteiten en een betoverend tropisch bos. Maar hoe kunnen we dit op de juiste manier in de markt zetten?
Een merk is niet alleen het uiterlijk van een organisatie, bedrijf of product. Het gaat verder dan de benaming, het logo en de huisstijl. Het omvat de essentie van de organisatie en vormt de basis voor alle communicatie- en strategiekeuzes.
In het serene Zeeuwse landschap, waar je de golven van de Oosterschelde hoort, is de traditionele Zeeuwse Steurhoeve getransformeerd tot een unieke accommodatie waar natuur en ontspanning samenkomen. Maar hoe breng je dat herkenbaar over in de markt?
Al ruim voordat Katoen openging, waren de eigenaren op zoek naar een uniek concept voor hun hotel & brasserie. Als reclamebureau hebben wij geholpen bij het ontwikkelen van een communicatiestijl waarin het product katoen centraal staat, passend bij de naam.
Actief in meer dan 95 landen, verspreid over 5 continenten, met meer dan 150 medewerkers. Seacontractors is een toonaangevende, wereldwijde maritieme dienstverlener. Een goede website om je doelgroep te bereiken is essentieel. Daarom kwam Seacontractors bij LMG.
FoodDelta Zeeland, waar de Zeeuwse foodsector samenwerkt aan een duurzame toekomst. Als reclamebureau hebben we de huisstijl geactualiseerd en een nieuwe website ontwikkelt.
De diverse uiensoorten en lokken van M.B. Nieuwenhuijse/Marbo vinden hun weg naar alle uithoeken van de wereld. Het bedrijf staat bekend om zijn maatwerk in verpakkingen, zodat ze kunnen voldoen aan de specifieke eisen van resellers, zoals supermarkten, en de markten waarin zij opereren.
9to9 is een dynamisch officemanagementbureau dat onderscheidende zakelijke ondersteuning biedt, zowel tijdens als buiten kantooruren. Om de energieke aard van het bedrijf te weerspiegelen, heeft LMG een uniek communicatieconcept ontwikkeld, inclusief een passende huisstijl met logo en website.
Maak via social media en frLufthansa Nederland had een specifieke vraag: maak gebruik van social media en free publicity om bekendheid te geven aan het feit dat Lufthansa al 50 jaar van en naar Nederland vliegt. Het doel van deze campagne was het vergroten van de brand-awareness van Lufthansa.
Mensen hebben elkaar nodig. Zeker als zij afhankelijk zijn van zorg en aandacht. De coronamaatregelen hebben een grote impact op zorginstellingen en het dagelijks leven van de bewoners en hun familieleden.
Rico Moda, gevestigd in Goes en met een populaire webshop, is dé plek voor mannenmode. Met de constante groei van het bedrijf was het cruciaal om een volgende stap te zetten in de ontwikkeling. Als ervaren reclamebureau en hebben wij bij LMG een merkidentiteit ontwikkeld.
Joosse Wonen is een uitgebreide woonwinkel met diverse collecties waar je inspiratie kunt opdoen voor het inrichten van jouw woonkamer. Ze bieden een breed scala aan meubels, stoffen, gordijnen, behang, zonwering, vloerbedekkingen en complete woonkamersets waarin verschillende interieurideeën worden gecombineerd.
FishXL, de toonaangevende visgroothandel, schakelde LMG in om hun social media strategie te versterken. Hoe bereik je de juiste doelgroep met waardevolle content? Hoe blijf je zichtbaar en creëer je betrokkenheid? Samen zorgen we voor een effectieve online aanwezigheid.
Aan de slag in Zeeland werkt aan een gezonde, inclusieve Zeeuwse arbeidsmarkt. Het overkoepelt verschillende initiatieven en taken van bestaande organisaties. Maar hoe draag je eenzelfde visie uit en zorg je voor consistente en effectieve communicatie?
Occasions uit Zeeland op één platform. AutoZeeland is zo'n uniek concept waarvan er in Nederland nog geen was. Hoe creëer je een goed ingeregelde website, zowel aan de voorkant als aan de achterkant, en zorg je dat het onder de aandacht van potentiële bezoekers wordt gebracht?
Hoe kunnen we het bedrijvenpark dat in Goes ontwikkelt wordt op een onderscheidende manier positioneren? Met dat strategische vraagtuk kwam de gemeente Goes bij LMG. Wij gingen aan de slag met de merkidentiteit van Bedrijvenpark Deltaweg en een communicatieconcept die hierop aasluit.
Otium Wellness Hotel in Roosendaal is dé plek om in alle rust te relaxen, te overnachten en te vergaderen. Boek een meerdaagse vergaderarrangement inclusief overnachting in een van de unieke vergaderzalen. Of kies voor een paar dagen weg en geniet volop van de activiteiten op Leisure Park Roosendaal.
Air Canada wil als luchtvaartmaatschappij groeien in de Benelux. Daarbij zet het op een slimme manier onlinemiddelen in. We ontwikkelde een crossmediaconcept en op basis daarvan koos Air Canada LMG als partner voor de marktbewerkingen in Nederland en België.