Roompot

Voor Roompot Vakanties ontwikkelden we het beeldconcept en moodfilm ‘Dichtbij, echt weg’.

Roompot Vakanties is op zoek naar een vernieuwing van de beeldtaal. Als basis voor deze verandering wordt een moodfilm ingezet. Zo krijgt het personeel direct een indruk van de nieuwe stijl. We ontwikkelde voor deze moodfilm het concept ‘Dichtbij, echt weg’. Hierbij wordt ‘dichtbij’ niet alleen geografisch gezien. Het gaat vooral om het intieme moment. Details en close-ups verbinden de kijker met de beleving van een vakantie bij Roompot.

In contrast zorgen de weidse natuur en de dynamische kustlijn met de ruwe elementen dat je ‘echt weg’ bent. Dit wordt versterkt door panorama’s die de ruimte laten zien die je aan de kust ervaart, het gevoel van vrijheid.

Het concept is uitwerkt als moodfilm in samenwerking met Kaaps en vertoont tijdens de eindejaarsbijeenkomst voor het personeel van Roompot Vakanties.

Sociale boodschap van Roompot

Roompot Vakanties kon in het voorjaar van 2020 vanwege de geldende maatregelen de gasten niet laten genieten van een heerlijk verblijf op een van de vakantieparken. Om de vele klanten en volgers een hart onder de riem te steken realiseerde Roompot een sociale boodschap. LMG produceerde de film die deze boodschap ondersteunde. Hierbij werd gebruik gemaakt van filmbeelden die eerder voor een interne campagne opgenomen zijn. Deze sfeerbeelden sluiten aan bij de ingetogen en hartverwarmende boodschap van Roompot. De film werd opgeleverd in meerdere talen om ook doelgroepen buiten Nederland te bereiken.

Lees meer...

Volg ons op Instagram