Grafisch ontwerp

Je hebt een goed marketingplan, maar wat is daarbij de juiste vorm? Theorie en creativiteit vormen samen de creatie van middelen. Design vertaalt het concept naar een aansprekend grafisch ontwerp en beelden. Maar dat niet alleen. Zeker net zo belangrijk is de conversie van de gemaakte designkeuzes. Werkt het gekozen beeld? Welke kleur moet de knop op de website hebben om goede clicks te generen? Design niet alleen gericht op creativiteit maar vooral op resultaat.

Grafisch design 

  • campagnes
  • logo & huisstijl
  • webdesign
  • design van drukwerk
  • design facebookadvertentie
  • design google bannering

Beleving is key

Een ideaalbeeld van je product of dienst dat aansluit bij de doelgroep. Dat bedoelen als we het hebben over beleving. Men moet denken: ‘dat is voor mij’, ‘dat hoort bij mij’. En dat snappen we als geen ander. LMG is als reclamebureau ontstaan vanuit de vrijetijdsbranche. Daar is het communiceren van de beleving het belangrijkst. Al snel werd duidelijk dat dit ook opgaat voor andere sectoren en producten of diensten. Beleving en herkenning spelen dus een belangrijke rol in de creatie van LMG. Vind je dit ook belangrijk? Je weet ons al te vinden…


Gerelateerde cases

Nature at home, awaken your senses

Nature at home, awaken your senses

Nature at home is een jong bedrijf wat zich specialiseert in natuurlijke wandbekleding. Voor nature at home is een passende stijl ontwikkeld die het hart van architecten sneller doet kloppen.


Goes… Een goed winkelhart

Goes… Een goed winkelhart

Goes is een prachtige, karakteristieke stad met een gezellig centrum. Om nieuwe ondernemers te stimuleren om een winkel in Goes te openen, is er een campagne gestart met als thema ‘start je winkel in Goes’.


Een buitengewone ontwikkeling

Een buitengewone ontwikkeling

Heijmans ontwikkelt een nieuwe wijk in Goes. Langs het kanaal wordt Goese Diep gerealiseerd. Een knusse wijk waar wonen wordt gecombineerd met een actief leven. Om dit nieuwbouwproject in de markt te zetten is een passende stijl ontwikkeld.


Nieuwe stijl voor binnen en naar buiten

Nieuwe stijl voor binnen en naar buiten

Met de totale verbouwing van het hotel en restaurant was ook de huisstijl van Badhotel Renesse toe aan vernieuwing.


Deze mode laat je niet koud

Deze mode laat je niet koud

Delscher heeft de stijlvolle trends samengebracht in een unieke wintercollectie. Bij de start van deze nieuwe collectie hoort een design uitnodiging.


Zeker op ieder moment

Zeker op ieder moment

De Zeeuwse Alliantie kiest voor een nieuwe communicatiestrategie en gaat werken met 'Zeker op ieder moment'.


Een krant voor toeristen (2018)

Een krant voor toeristen (2018)

Wie kampeert bij Strandcamping Groede, ontvangt een leuke krant met uitstapjes en evenementen in de buurt.


Show must go on

Show must go on

Een webapplicatie op maat voor 'Altijd Aan Support' van Media Markt Nederland.


Watersporter op het land

Watersporter op het land

De Zeeuwse wateren staan bekend als één van de beste watersportgebieden van Europa. Maar ook op het land is veel te beleven...


Campus Zeeland omarmt de toekomst

Campus Zeeland omarmt de toekomst

Zeeland werkt dagelijks aan energie, gezondheid, de veranderingen in het klimaat en bescherming tegen het water. Maar daar heeft het meer jonge ondernemende experts voor nodig.


Rico Moda, merk in de mode

Rico Moda, merk in de mode

LMG ontwikkelde een merkidentiteit die fundament geeft voor het verder uitbouwen van de sterk groeiende onderneming. Met de merkidentiteit in gedachte is het logo vernieuwd.


Stands die het verschil maken

Stands die het verschil maken

Op een beurs je bedrijf of organisatie zo goed mogelijk presenteren. Dat vraagt om een stand die het verschil maakt. Een stand die anders is als alle andere. Een stand die jouw bedrijf op de kaart zet.


Het verschil, je moet het maar maken

Het verschil, je moet het maar maken

Maak Het Verschil. Het thema van de 31e editie van Contacta.nl. Op de grootste netwerkbeurs van Zuidwest-Nederland en Vlaanderen is ook daadwerkelijk het verschil gemaakt door 350 standhouders en 23.500 bezoekers.


Upgrade yourself

Upgrade yourself

HZ University of Applied Sciences heeft naast regulier voltijdonderwijs ook vakgerichte deeltijdopleidingen. Met de groeiende economie en de technologische ontwikkelingen is het in veel sectoren en voor bedrijven een noodzaak om door te ontwikkelen. Daarom wil de HZ juist nu de deeltijdopleidingen verder in de markt zetten. Om de communicatie te stroomlijnen en om de attentiewaarde te vergroten is een campagne ontwikkeld die zich in eerste instantie richt op werkenden.


Bouwen aan Aria Goes

Bouwen aan Aria Goes

Projectontwikkelaars Fraanje en Kuub Makelaars betrokken LMG om de woningen van de nieuwe fase onder de aandacht te brengen bij geïnteresseerden van eerdere fases en bij potentiele nieuwe kopers. Een combinatie van het e-mailsysteem ‘Swirlmailer’, een online-uitnodigingssysteem en Facebook werd ingezet om het huidige klantenbestand te benaderen en nieuwe klanten te werven.


Flues and beyond

Flues and beyond

Ontop ziet zich als een innovatiebedrijf voor de productie van rookgas-afvoersystemen. Om deze positie te realiseren is in nauwe samenwerking met Ontop de merkidentiteit bepaald en de passende pay-off ‘Flues and beyond’ ontwikkeld.


Dockwize bundelt krachten voor ondernemers

Dockwize bundelt krachten voor ondernemers

Kenniswerf Zeeland | DOK41 is qua dienstverlening uit zijn jasje gegroeid. Door de vernieuwde ambities, de veranderende vraag uit de markt en met het oog op internationale samenwerkingen is gekozen voor een rebranding van de organisatie. Met als resultaat ‘Dockwize’.


Fashionable design

Fashionable design

Als je een fashion-event organiseert dan moet de vip-uitnodiging ook bijzonder zijn...


Brillen in de mode?

Brillen in de mode?

Het gaat allang niet meer alleen om goed kunnen zien, het moet er ook goed uitzien. Dat begreep Guus van Dinther en samen ontwikkelden we een nieuwe website. Hierin staat vooral de beleving van de bril als modeobject centraal.


Goes werk

Goes werk

Steeds meer organisaties vragen dan ook om ondersteuning bij de werving van nieuw personeel. Soms gaat om een compleet plan voor employer branding maar in het geval van de Gemeente Goes om een online-campagne voor specifieke vacatures.


Omnium is voor iedereen

Omnium is voor iedereen

Omnium heeft alles voor sport en recreatie onder één dak. Een subtropische zwembad, diverse sportaccommodaties en een echt tropisch bos. Fantastische faciliteiten en fanatieke medewerkers zorgen voor en leuk dagje voor jong en oud. Maar hoe zet je dat in de markt?


Een eigenzinnig Borsele

Een eigenzinnig Borsele

Vernieuwingen en bestuurlijke aanpassingen waren de aanleiding voor een nieuwe identiteit. Een logo en huisstijl die aansluit bij het karakter van de gemeente Borsele.


Wat is je volgende stap?

Wat is je volgende stap?

De economie van nu daagt je uit. Aan de slag als start-up. Ondernemen over de grens. Innoveren. Een nieuw merk in de markt zetten. Reorganiseren. Energietransitie. Een carrièreswitch? Wat is jouw volgende stap? Ontdek het tijdens Contacta.nl 2019 ‘The Next Step’.


Tijd voor...

Tijd voor...

Om de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis om de concurrentie aan te gaan en het onderscheidend vermogen uit te dragen.


Versterkt innovatievermogen

Versterkt innovatievermogen

Aan de hand van een merkidentiteit is een creatief communicatieconcept ontwikkeld voor het Zeeuws Participatiefonds met 'versterkt innovatievermogen' als pay-off.


Een oogje op stands?

Een oogje op stands?

Naast de organisatie van Contacta.nl ontwikkelde LMG voor diverse relaties het ontwerp van de stands voor dit netwerkevent. Daarbij is uitgegaan van belevingselementen en het beschikbare budget. Het doel was om echte eye-catchers te realiseren die passen bij de identiteit van het bedrijf of de organisatie.


Jij denkt het, wij durven het

Jij denkt het, wij durven het

Naast een juiste merkidentiteit is er voor Bom Engineering ook een volledig nieuwe website gecreëerd. Zo kan Bom Engineering op de beste manier laten zien wat zij doen.


Interesse in een vrijblijvend gesprek?