Katoen

2020 vraagt van ondernemers veel creativiteit. Daaraan ontbreekt het nooit bij hotel & brasserie Katoen. Ze wisten hun restaurant pijlsnel om te zetten naar een to-go-concept. LMG versterkte dit concept met een uniek design, waarbij wij de naam verbonden met de titel ‘to go’.

Al ruim voordat Katoen open ging waren de eigenaren op zoek naar een uniek concept voor hun hotel & brasserie. Aan de hand van de naam is een communicatiestijl ontwikkeld waarin het product katoen centraal staat. In vormgeving is gekozen voor een stoer waslabel met 100% Katoen als pay-off.

Inmiddels draait Katoen op volle toeren en werken we samen aan passende concepten en communicatiemiddelen. Zo is voor de uitbreiding van Katoen met een groepsruimte de huisstijl van ‘Zaal bij Katoen’ ontwikkeld.

Katoen To Go
2020 vraagt van ondernemers veel creativiteit. Daaraan ontbreekt het nooit bij hotel & brasserie Katoen. Ze wisten hun restaurant pijlsnel om te zetten naar een to-go-concept. LMG versterkte dit concept met een uniek design, waarbij wij de naam verbonden met de titel ‘to go’. Wij werkten dit uit in diverse labels. Zo zij de verpakkingen, waarin de gerechten meegegeven werden, helemaal Katoen-eigen. Op deze manier konden klanten thuis heerlijk genieten van de fantastische gerechten uit de keuken van Katoen.

Om de set compleet te maken, was er elke maand een nieuwe menukaart. De mini-menukaart, in de vorm van een flyer, kreeg natuurlijk ook het to-go-sausje.

 

expertise, teamwork,
initiative, passion, balance,
innovation, respect.