Ontop

Hoe nemen het personeel mee in onze nieuwe merk- marketingstrategie? Op management- en strategisch niveau was de herpositionering van het merk Ontop/Metaloterm vrij snel duidelijk. Het is van belang dat ook op de werkvloer het merk gedragen wordt. Zij geven fysiek invulling aan gekozen positionering.

Ontop

Hoe nemen het personeel mee in onze nieuwe merk- marketingstrategie? Op management- en strategisch niveau was de herpositionering van het merk Ontop/Metaloterm vrij snel duidelijk. Het is van belang dat ook op de werkvloer het merk gedragen wordt. Zij geven fysiek invulling aan gekozen positionering.

Na de strategische sessies met het management organiseerde LMG een laagdrempelig kick-off event voor het personeel. Vooral gezelligheid en saamhorigheid stonden centraal. Daar zorgden de foodtrucks en muziek voor.

Geen saaie ellelange presentaties. De nieuwe positionering werd met een belevende film toegelicht. Dit maakte het mogelijk om andere vestigingen in Frankrijk, Duitsland en Polen te betrekken. Een cameracrew reisde af om op locatie personeel te interviewen. Een pocketformaat boekje gaf het personeel de gelegenheid om informatie over de ingeslagen weg nog eens na te lezen.

Lees meer...

Ontop
Ontop
Ontop
Ontop

Volg ons op Instagram