Tijd voor...

Veel ondernemers vinden het prettig om advies te krijgen van een accountant met kennis van de regio. Simonse & Geus is een lokaal zelfstandig accountantskantoor in Heinkenszand. In 10 jaar tijd is het uitgegroeid tot een speler in de Zeeuwse markt die de grote accountantskantoren wil uitdagen.

Om de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis om de concurrentie aan te gaan en het onderscheidend vermogen uit te dragen. De lokale verbondenheid, het oplossingsgerichte denken en het ondernemende karakter worden vertegenwoordigd door het caregiver archetype. Om potentiele klanten aan te spreken in de praktijksituatie is gekozen voor een positionering op moment met de propositie ‘Tijd voor Simonse & Geus’.

Het was ook tijd voor een nieuwe huisstijl. Aan de hand van de merkidentiteit is een nieuw logo ontwikkeld. De kleuren rood en blauw vertegenwoordigen het betrokken en ondernemende karakter. Ook zijn elementen uit het vorige logo gebruikt om de nieuwe vorm te ontwikkelen. De twee kaders samen vormen op een abstracte manier het &-teken tussen Simonse en Geus. Op basis hiervan is ook de nieuwe website ontworpen.