01
Wat je zegt ben je zelf. Een merkidentiteit schept daarvoor de juist voorwaarden. We combineren een gezonde dosis methodieken met creatieve middelen om het hart van de onderneming of organisatie te ontwikkelen tot een aansprekend merk. Een identiteit die duidelijk aangeeft wie je werkelijk bent.
inspireer mij met voorbeelden02
Een goed plan én een goed verhaal. Dat is niet altijd hetzelfde. Als onderneming heb je alle voorwaarden goed georganiseerd. Nu gaat het de markt op. Een communicatieconcept helpt een aansprekende invulling te geven aan de boodschap. In pay-off, tekst, vorm en beeld. Met de focus op de doelgroep.
inspireer mij met mooie concepten03
Vol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.
inspireer mij met campagnes04
Ook als werkgever heb je concurrenten. Het heet niet voor niets de arbeidsmarkt. Het personeelsbeleid klopt helemaal en de werkplek is top. Hoe zet je dat in de markt? Employer branding helpt je bij het ontwikkelen van het gezicht naar buiten als werkgever. Het geeft structuur aan de werving van personeel. Aan de slag?
inspireer mij met voorbeeldenRico Moda, gevestigd in Goes en met een populaire webshop, is dé plek voor mannenmode. Met de constante groei ...
UnTill heeft een gloednieuw kassasysteem ontwikkeld, genaamd unTill Air, speciaal ontworpen voor kleine bedrij ...
Karin van Oosten, een zelfstandig adviseur en coach voor bedrijven en organisaties, wil zich graag profileren ...
Bij TEJO hebben ze een gedeelde droom: het herstellen en versterken van de mentale gezondheid van alle jongere ...
Hoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is ee ...
Hoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht wa ...
De Appelaere is een familiebedrijf in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje. Het begon in 1995 aan de keukentafel ...
Een nieuw merk brood- en toastsalades dat specifiek uit Zeeland komt. Leuk! Maar hoe vermarkt je dit bij grote ...
Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor ...
Wat hebben een lakstempel uit de 15e eeuw en de invloedrijke historische familie Blanckx te maken met een nieu ...
Otium Wellness Hotel in Roosendaal is dé plek om in alle rust te relaxen, te overnachten en te vergaderen. Boe ...
Omnium in Goes biedt talloze mogelijkheden om te leren zwemmen, en voor veel kinderen is dat gelukkig al op jo ...
Air Canada wil als luchtvaartmaatschappij groeien in de Benelux. Daarbij zet het op een slimme manier onlinemi ...
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijver ...
Streeploos zonnen, genieten van warmte in de winter en de wellness ontdekken op badkleding-mag-dag. Voor Vitae ...
'Dorps wonen in Goes' is het centrale thema voor de herstart van de bouw van de Aria-wijk in Goes. Fase F is n ...
Het Watersnoodmuseum is gevestigd in de vier caissons in Ouwerkerk, Zeeland, die werden gebruikt voor de sluit ...
Een nieuwe organisatie met een nieuw gebouw. Naast de huidige HZ-locatie aan Het Groene Woud in Middelburg is ...
In het serene Zeeuwse landschap, waar je de golven van de Oosterschelde hoort, is de traditionele Zeeuwse Steu ...
376 Social media ads en 594 Google banners en YouTube bumper ads. Provincie Zeeland vroeg LMG om voor Zeeland ...
Waterstate Wellness Hotel Goes is de nieuwe locatie in Zeeland en jouw ideale hotel in Goes voor een luxe en o ...
Hoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn ...
Een onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing. Een positionering draait om de p ...
The Work Zone, een uitzendbureau voor studenten en young professionals, begreep dat hun huisstijl en website n ...
Om de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis o ...
Een merk is niet alleen het uiterlijk van een organisatie, bedrijf of product. Het gaat verder dan de benaming ...
Al ruim voordat Katoen openging, waren de eigenaren op zoek naar een uniek concept voor hun hotel & brasserie. ...
Als gespecialiseerd reclamebureau hebben we met trots meegewerkt aan het creëren van deze nieuwe identiteit vo ...
Hoe kunnen we het bedrijvenpark dat in Goes ontwikkelt wordt op een onderscheidende manier positioneren? Met d ...