Als overkoepelt initiatief dat werkt aan een gezonde en inclusieve Zeeuwse arbeidsmarkt kan het lastig zijn om eenzelfde visie uit te dragen en te zorgen voor consistente en effectieve communicatie. Daarom schakelde Aan de slag in Zeeland LMG in als mediabureau.
Unieke visuele identiteit en website
Samen ontwikkelden we een nieuwe huisstijl. Een unieke visuele identiteit dat matcht met het kloppend hart van Aan de slag in Zeeland. We namen tevens de website onder loep en staken we het zowel op technisch, als op content vlak in een nieuw jasje.
Online aanwezigheid
Ook op het gebied van content creatie hebben we het team van Aan de slag in Zeeland ondersteund. Denk hierbij aan het creëren van een content kalender en het schrijven van nieuwsbrieven en social media posts.
Zo hoog mogelijk rendement
Wanneer de website staat en de content is gecreëerd wil je snel toegang tot de doelgroep. Met een zo hoog mogelijk rendement natuurlijk! Daarom hebben we online campagnes ingericht en zijn we aan de slag gegaan met bannering. Daarnaast waren wij intensief en op een persoonlijke manier betrokken bij het managen van communicatie gerelateerde projecten.