Snel toegang tot de doelgroep. Welke onderneming wil dat nu niet? Als Meta Digital Marketing Associate gecertificeerd bedrijf weten we dat Facebook, Instagram en LinkedIn social media kanalen zijn met gegarandeerde zichtbaarheid. Het advertentiebudget is op persoonlijke profielen heel gericht, optimaal en rendabel te benutten. Zelfs als de doelgroep nog niet helemaal helder is, kunnen deze kanalen inzicht geven. Liever andere kanalen? Geen zorgen. We adverteren ook op TikTok, Snapchat en Pinterest.
LMG heeft samen met de 13 Zeeuwse gemeenten het communicatieplan, huisstijl en communicatiemiddelen ontwikkeld voor de Mobiliteitsstrategie van de Provincie Zeeland.
Bij Watersportvereniging Wolphaartsdijk draait alles om het water, maar ook om wat er online én offline gebeurt. Wij helpen de vereniging met het trekken van nieuwe bezoekers én het binden van vaste ligplaatshouders.
Een onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing. Een positionering draait om de positie die jouw merk in het hoofd van de doelgroep heeft ten opzichte van de concurrentie. Maar daarnaast helpt een positionering jou om keuzes te maken op het gebied van marketing en communicatie.
Streeploos zonnen, genieten van warmte in de winter en de wellness ontdekken op badkleding-mag-dag. Voor Vitae Wellnessresorts in Nederland draait alles om een ervaring die naadloos aansluit bij de behoeften van hun gasten. En dat geldt ook voor hun marketing.
Voor TEAMforREAL ontwikkelden we een heldere positionering, een onderscheidende visuele identiteit en een website die klopt van binnen én buiten.
LMG ontwikkelde een website die, naast de sfeer van het hotel, vooral gericht is op conversiemogelijkheden en Google optimalisatie. Zo wordt Strandhotel Westduin via zoekmachine optimalisatie vertoont aan de juiste doelgroep. Ook maakt dit het adverteren via Google eenvoudiger.
Het Watersnoodmuseum is gevestigd in de vier caissons in Ouwerkerk, Zeeland, die werden gebruikt voor de sluiting van het laatste stroomgat. Zodra je het museum binnenstapt, duik je in de geschiedenis van het water, van '53 tot nu.
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder wil groeien, schakelde zij de hulp in van LMG om de identiteit en de positionering helder in beeld te krijgen.
Bereid je voor op de meest rustgevende slaapervaring die je ooit hebt gehad. Met het nieuwe Will Sleep kussen vind je precies de juiste balans tussen ondersteuning en comfort, ongeacht of je een buik-, zij- of rugslaper bent. Dit kussen is speciaal ontworpen om aan jouw slaapbehoeften te voldoen!
UnTill heeft een gloednieuw kassasysteem ontwikkeld, genaamd unTill Air, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven. De sleutel? Een betaalbaar maandelijks tarief, waardoor het snel toegankelijk en uiterst gebruiksvriendelijk wordt voor de beoogde doelgroep om met de producten van UnTill te werken.
Streekomroep de Bevelanden streeft ernaar om hét multimediale publieke platform van de Bevelanden te zijn. Een platform waar mensen dagelijks terechtkunnen voor nieuws (lokaal tot streekgebonden), cultuur (evenementen, activiteiten) en entertainment (muziek, lifestyle, varia).
FoodSolutions, de innovatieve afdeling van COROOS die zich richt op plantaardige oplossingen, heeft onlangs deelgenomen aan de PLMA in Amsterdam. Met een breed scala aan nieuwe producten, zoals pulses en pastes, wilden ze de aandacht trekken van hun doelgroep en ervoor zorgen dat hun producten werden besteld.
De Career Experience is dé ontmoetingsplek voor studenten, werkzoekenden, scholen en werkgevers die zich willen oriënteren op een opleiding of een baan in de luchtvaart- en reisindustrie. Organisator Reismedia Group besloot om naast het gebruik van eigen data, ook nieuwe data in te zetten voor het werven van bezoekers.
Zichtbaarheid vergroten en een begrip zijn in Zeeland. Iedereen zou bij wijze van spreken moeten weten dat Knapp de ultieme beautybeleving in Zeeland biedt. Dat is de wens van schoonheidsalon Knapp! in Zeeland in Wemeldinge.
Er zijn in Zeeland ruim 6.000 vacatures. Hiervoor zullen mensen van buiten Zeeland aangetrokken moeten worden. De Provincie Zeeland heeft een sponsorcontract met Concert at Sea. Dit festival trekt veel mensen van buiten Zeeland dus meeliften op het succes van Concert at Sea is een slimme zet.
376 Social media ads en 594 Google banners en YouTube bumper ads. Provincie Zeeland vroeg LMG om voor Zeeland Visit verdiepende campagnes in te richten, gericht op specifieke doelgroepen en regio’s. Dat is met bijna 1.000 advertenties wel gelukt. Met online rapportage zorgen we voor optimaal inzicht.
Waterstate Wellness Hotel Goes is de nieuwe locatie in Zeeland en jouw ideale hotel in Goes voor een luxe en ontspannen verblijf. Met de unieke ligging aan de rand van Goes, is het hotel makkelijk te bereiken én geniet je bij veel van onze kamers van uitzicht op het water.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
Het netwerk van Delta Fiber breidt zich steeds verder uit in Nederland. Ook ziet Delta een groeimarkt in zakelijke diensten. Voor deze diensten worden online tactische campagne ingericht
Hoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is een innovatief concept in de logistieke sector: online containers boeken waarbij de exporteur alle keuze vrijheid heeft qua prijs, rederij en zelfs co2-uitstoot.