Skip naar het menu Skip naar de content

Grafisch ontwerp

Je hebt een goed marketingplan, wat is daarbij de juiste vorm? Beleving is key. Een ideaalbeeld van je product of dienst dat aansluit bij de doelgroep. Dat bedoelen we als we het hebben over beleving. Zeker net zo belangrijk als de conversie van de gemaakte designkeuzes. Zo helpen we jouw boodschap vormgeven.

AutoZeeland

AutoZeeland

Occasions uit Zeeland op één platform. AutoZeeland is zo'n uniek concept waarvan er in Nederland nog geen was. Hoe creëer je een goed ingeregelde website, zowel aan de voorkant als aan de achterkant, en zorg je dat het onder de aandacht van potentiële bezoekers wordt gebracht?

Meer informatie
Concert at Sea

Concert at Sea

Er zijn in Zeeland ruim 6.000 vacatures. Hiervoor zullen mensen van buiten Zeeland aangetrokken moeten worden. De Provincie Zeeland heeft een sponsorcontract met Concert at Sea. Dit festival trekt veel mensen van buiten Zeeland dus meeliften op het succes van Concert at Sea is een slimme zet. 

Meer informatie
UTB Industry

UTB Industry

Enorme papiermachines internationaal vermarkten en zo snel mogelijk verkocht krijgen. Dat was de wens van UTB Industry toen zij ons belde met de opdracht rondom de Meerssen Papierfabriek. Aan de hand van een enorm databestand en een strategisch plan zijn we aan de slag gegaan. 

Meer informatie
Medisea Congressen

Medisea Congressen

Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor werd de de naam Medisea en het campagneconcept bedacht.

Meer informatie
Lufthansa

Lufthansa

Maak via social media en frLufthansa Nederland had een specifieke vraag: maak gebruik van social media en free publicity om bekendheid te geven aan het feit dat Lufthansa al 50 jaar van en naar Nederland vliegt. Het doel van deze campagne was het vergroten van de brand-awareness van Lufthansa.

Meer informatie
Volg ons op Instagram