Je hebt een goed marketingplan, wat is daarbij de juiste vorm? Beleving is key. Een ideaalbeeld van je product of dienst dat aansluit bij de doelgroep. Dat bedoelen we als we het hebben over beleving. Zeker net zo belangrijk als de conversie van de gemaakte designkeuzes. Zo helpen we jouw boodschap vormgeven.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
Air Canada wil als luchtvaartmaatschappij groeien in de Benelux. Daarbij zet het op een slimme manier onlinemiddelen in. We ontwikkelde een crossmediaconcept en op basis daarvan koos Air Canada LMG als partner voor de marktbewerkingen in Nederland en België.
Zichtbaarheid, engagement met je doelgroep, dat wil je natuurlijk! Financieel adviseur CM Personal Finance wilde uit de massa springen met social media posts en een unieke beleving meegeven door middel van grafisch vormgegeven visuals. Want: beleving is key.
Voor deze bijeenkomst hebben we een nieuwe website ontwikkeld die alle nodige informatie over het evenement bevatte. De website bood een overzicht van het programma, de sprekers en praktische details zoals locatie en tijden.
In november 2020 opende Orsted het allereerste windpark op zee, een primeur voor Nederland en een unieke prestatie voor Zeeland. Dit windpark voorziet maar liefst een miljoen huishoudens van elektriciteit.