Je hebt een goed marketingplan, wat is daarbij de juiste vorm? Beleving is key. Een ideaalbeeld van je product of dienst dat aansluit bij de doelgroep. Dat bedoelen we als we het hebben over beleving. Zeker net zo belangrijk als de conversie van de gemaakte designkeuzes. Zo helpen we jouw boodschap vormgeven.
LMG heeft samen met de 13 Zeeuwse gemeenten het communicatieplan, huisstijl en communicatiemiddelen ontwikkeld voor de Mobiliteitsstrategie van de Provincie Zeeland.
Een onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing. Een positionering draait om de positie die jouw merk in het hoofd van de doelgroep heeft ten opzichte van de concurrentie. Maar daarnaast helpt een positionering jou om keuzes te maken op het gebied van marketing en communicatie.
Hoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn in Zeeland op het gebied van land- en tuinbouw, fruitteelt en verwerking van diverse groenten en fruitsoorten. Maar ook op gebied van vis, schaal- en schelpdieren, metaal en recycling.
Streeploos zonnen, genieten van warmte in de winter en de wellness ontdekken op badkleding-mag-dag. Voor Vitae Wellnessresorts in Nederland draait alles om een ervaring die naadloos aansluit bij de behoeften van hun gasten. En dat geldt ook voor hun marketing.
Voor TEAMforREAL ontwikkelden we een heldere positionering, een onderscheidende visuele identiteit en een website die klopt van binnen én buiten.
LMG ontwikkelde een website die, naast de sfeer van het hotel, vooral gericht is op conversiemogelijkheden en Google optimalisatie. Zo wordt Strandhotel Westduin via zoekmachine optimalisatie vertoont aan de juiste doelgroep. Ook maakt dit het adverteren via Google eenvoudiger.
Als gespecialiseerd reclamebureau hebben we met trots meegewerkt aan het creëren van deze nieuwe identiteit voor de gemeente Borsele. We hebben de huisstijl gepresenteerd met een speciaal ontwikkelde animatie en blijven Borsele ondersteunen op grafisch gebied.
Het Watersnoodmuseum is gevestigd in de vier caissons in Ouwerkerk, Zeeland, die werden gebruikt voor de sluiting van het laatste stroomgat. Zodra je het museum binnenstapt, duik je in de geschiedenis van het water, van '53 tot nu.
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder wil groeien, schakelde zij de hulp in van LMG om de identiteit en de positionering helder in beeld te krijgen.
Kenniswerf Zeeland | DOK41 is uitgegroeid tot een reclamebureau dat zijn dienstverlening ontgroeid is. Met vernieuwde ambities, veranderende marktvraag en oog op internationale samenwerking is besloten tot een herpositionering van de organisatie. Het resultaat is het nieuwe merk 'Dockwize'.
Om de bewoners en andere geïnteresseerden te informeren, hebben we verschillende middelen ontwikkeld die zorgen voor een breed bereik en duidelijke communicatie.
Bereid je voor op de meest rustgevende slaapervaring die je ooit hebt gehad. Met het nieuwe Will Sleep kussen vind je precies de juiste balans tussen ondersteuning en comfort, ongeacht of je een buik-, zij- of rugslaper bent. Dit kussen is speciaal ontworpen om aan jouw slaapbehoeften te voldoen!
UnTill heeft een gloednieuw kassasysteem ontwikkeld, genaamd unTill Air, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven. De sleutel? Een betaalbaar maandelijks tarief, waardoor het snel toegankelijk en uiterst gebruiksvriendelijk wordt voor de beoogde doelgroep om met de producten van UnTill te werken.
Bij TEJO hebben ze een gedeelde droom: het herstellen en versterken van de mentale gezondheid van alle jongeren tussen de 10 en 20 jaar in Nederland. Dit doen ze door gratis preventieve en laagdrempelige professionele ondersteuning te bieden in TEJO-huizen. TEJO staat klaar voor jongeren met zorgen, twijfels of vragen.
Het Delta Climate Center draagt bij aan veilige, leefbare, toekomstbestendige en duurzame delta’s in Zeeland en de rest van de wereld door onderzoek, onderwijs en samenwerking met bedrijfsleven, organisaties en overheden. Het is een toonaangevend kennisinstituut dat wetenschap en praktijk verenigt.
Synergo Consultancy is een toonaangevend adviesbureau dat bedrijven helpt bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen en het realiseren van groei. Als reclamebureau hebben wij het genoegen gehad om Synergo Consultancy te ondersteunen bij het versterken van hun sales funnel en het genereren van waardevolle leads.
FoodSolutions, de innovatieve afdeling van COROOS die zich richt op plantaardige oplossingen, heeft onlangs deelgenomen aan de PLMA in Amsterdam. Met een breed scala aan nieuwe producten, zoals pulses en pastes, wilden ze de aandacht trekken van hun doelgroep en ervoor zorgen dat hun producten werden besteld.
De Brass heeft haar deuren geopend en is een waar begrip geworden in de stad. Met een prachtig nieuw interieur en een eigentijdse uitstraling, wilde De Brass ook menukaarten die perfect passen bij de vernieuwde stijl van het pand.
Om de unieke merkidentiteit en hoogwaardige producten beter te kunnen presenteren onder de doelgroep heeft Servero ons benaderd voor het bepalen van de positionering en het ontwikkelen van een vernieuwde website.
Omnium in Goes biedt talloze mogelijkheden om te leren zwemmen, en voor veel kinderen is dat gelukkig al op jonge leeftijd een vanzelfsprekende stap. In ons waterrijke land is zwemvaardigheid niet alleen cruciaal voor de veiligheid, maar ook voor de algehele ontwikkeling van het kind.