Het Watersnoodmuseum is gevestigd in de vier caissons in Ouwerkerk, Zeeland, die werden gebruikt voor de sluiting van het laatste stroomgat. Zodra je het museum binnenstapt, duik je in de geschiedenis van het water, van '53 tot nu.
Communicatie
LMG ondersteunt Het Watersnoodmuseum bij het bereiken van potentiële bezoekers, om ervoor te zorgen dat zowel nieuwe als terugkerende gasten hun weg vinden naar het museum. Met voortdurend wisselende exposities en tentoonstellingen is er altijd iets nieuws te beleven bij Het Watersnoodmuseum, zowel voor ouderen als voor gezinnen en jonge kinderen.
Grafisch ontwerp
We bieden ondersteuning op het gebied van drukwerkadvertenties in diverse regionale en nationale bladen, evenals fysieke borden langs de weg. Daarnaast ontwikkelen we nieuwe communicatie-uitingen zoals folders, flyers en social media-posts.
Online adverteren en social media
Om nieuwe en terugkerende bezoekers aan te moedigen hun bezoek aan het museum te plannen, maken we gebruik van organische en betaalde social media. We zorgen ervoor dat belangrijke en interessante informatie wordt gedeeld op de organische social media van Het Watersnoodmuseum, waarbij we een consistente frequentie hanteren. Tegelijkertijd motiveren we verschillende doelgroepen met slim opgezette advertenties om Het Watersnoodmuseum te bezoeken.
Online ticketverkoop
Eerder hebben we ook een eigen online ticketsysteem ontwikkeld voor Het Watersnoodmuseum, waarmee mensen gemakkelijk vanuit huis hun tickets kunnen bestellen en zo de rij bij de kassa in Het Watersnoodmuseum kunnen vermijden. Je kunt tickets bestellen via: https://watersnoodmuseum.eticketsysteem.nl/