Een goed plan én een goed verhaal. Dat is niet altijd hetzelfde. Als onderneming heb je alle voorwaarden goed georganiseerd. Nu gaat het de markt op. Een communicatieconcept helpt een aansprekende invulling te geven aan de boodschap. In pay-off, tekst, vorm en beeld. Met de focus op de doelgroep. Populair gezegd: storytelling. Wat je verhaal ook is, we brengen het creatief verder. Van gewoon naar buitengewoon.
Met Aria Blanckx Ambacht zetten we het historische verhaal van de familie Blanckx voort, ditmaal met een focus op de ambachten van vroeger. Het concept ademt vakmanschap en verwijst naar een tijd waarin alles met zorg en met de hand werd gemaakt. Van de eerste schets tot het verkoopevenement: in elk onderdeel van de campagne stond het thema ambacht centraal.
LMG heeft samen met de 13 Zeeuwse gemeenten het communicatieplan, huisstijl en communicatiemiddelen ontwikkeld voor de Mobiliteitsstrategie van de Provincie Zeeland.
Een onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing. Een positionering draait om de positie die jouw merk in het hoofd van de doelgroep heeft ten opzichte van de concurrentie. Maar daarnaast helpt een positionering jou om keuzes te maken op het gebied van marketing en communicatie.
Hoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn in Zeeland op het gebied van land- en tuinbouw, fruitteelt en verwerking van diverse groenten en fruitsoorten. Maar ook op gebied van vis, schaal- en schelpdieren, metaal en recycling.
Na het succes van Aria fase Blanckx ontwikkelden we voor Aria Goes een nieuwe fase: Aria Blanckx Hille. Het appartementencomplex is vernoemd naar de nabijgelegen terp Hille, ooit eigendom van de familie Blanckx. Daarmee sluit deze fase direct aan op het historische verhaal dat we eerder vertaalden naar een complete visuele identiteit, geïnspireerd door de 15e-eeuwse lakstempel die tijdens archeologische opgravingen werd gevonden.
LMG ontwikkelde een website die, naast de sfeer van het hotel, vooral gericht is op conversiemogelijkheden en Google optimalisatie. Zo wordt Strandhotel Westduin via zoekmachine optimalisatie vertoont aan de juiste doelgroep. Ook maakt dit het adverteren via Google eenvoudiger.
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder wil groeien, schakelde zij de hulp in van LMG om de identiteit en de positionering helder in beeld te krijgen.
Kenniswerf Zeeland | DOK41 is uitgegroeid tot een reclamebureau dat zijn dienstverlening ontgroeid is. Met vernieuwde ambities, veranderende marktvraag en oog op internationale samenwerking is besloten tot een herpositionering van de organisatie. Het resultaat is het nieuwe merk 'Dockwize'.
UnTill heeft een gloednieuw kassasysteem ontwikkeld, genaamd unTill Air, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven. De sleutel? Een betaalbaar maandelijks tarief, waardoor het snel toegankelijk en uiterst gebruiksvriendelijk wordt voor de beoogde doelgroep om met de producten van UnTill te werken.
Wat hebben een lakstempel uit de 15e eeuw en de invloedrijke historische familie Blanckx te maken met een nieuwbouwproject? De historische schatten zijn gevonden op de plek waar Aria nu verder bouwt aan de tweede fase van Aria Zuid.
Bij TEJO hebben ze een gedeelde droom: het herstellen en versterken van de mentale gezondheid van alle jongeren tussen de 10 en 20 jaar in Nederland. Dit doen ze door gratis preventieve en laagdrempelige professionele ondersteuning te bieden in TEJO-huizen. TEJO staat klaar voor jongeren met zorgen, twijfels of vragen.
Het Delta Climate Center draagt bij aan veilige, leefbare, toekomstbestendige en duurzame delta’s in Zeeland en de rest van de wereld door onderzoek, onderwijs en samenwerking met bedrijfsleven, organisaties en overheden. Het is een toonaangevend kennisinstituut dat wetenschap en praktijk verenigt.
Omnium in Goes biedt talloze mogelijkheden om te leren zwemmen, en voor veel kinderen is dat gelukkig al op jonge leeftijd een vanzelfsprekende stap. In ons waterrijke land is zwemvaardigheid niet alleen cruciaal voor de veiligheid, maar ook voor de algehele ontwikkeling van het kind.
Zichtbaarheid vergroten en een begrip zijn in Zeeland. Iedereen zou bij wijze van spreken moeten weten dat Knapp de ultieme beautybeleving in Zeeland biedt. Dat is de wens van schoonheidsalon Knapp! in Zeeland in Wemeldinge.
Er zijn in Zeeland ruim 6.000 vacatures. Hiervoor zullen mensen van buiten Zeeland aangetrokken moeten worden. De Provincie Zeeland heeft een sponsorcontract met Concert at Sea. Dit festival trekt veel mensen van buiten Zeeland dus meeliften op het succes van Concert at Sea is een slimme zet.
Hoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht waaraan LMG de komende jaren mag werken namens de Provincie Zeeland. Een samenwerking tussen overheid, onderwijs en ondernemers.
Als ontwerper van vastgoed met een eigen visie wil je dit ook uitdragen en nieuwe doelgroepen aanspreken. Daarom nam Buro van Hasselt samen met LMG de communicatie van het ontwerpbureau onder de loep.
Waterstate Wellness Hotel Goes is de nieuwe locatie in Zeeland en jouw ideale hotel in Goes voor een luxe en ontspannen verblijf. Met de unieke ligging aan de rand van Goes, is het hotel makkelijk te bereiken én geniet je bij veel van onze kamers van uitzicht op het water.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.