Een goed plan én een goed verhaal. Dat is niet altijd hetzelfde. Als onderneming heb je alle voorwaarden goed georganiseerd. Nu gaat het de markt op. Een communicatieconcept helpt een aansprekende invulling te geven aan de boodschap. In pay-off, tekst, vorm en beeld. Met de focus op de doelgroep. Populair gezegd: storytelling. Wat je verhaal ook is, we brengen het creatief verder. Van gewoon naar buitengewoon.
Karin van Oosten, een zelfstandig adviseur en coach voor bedrijven en organisaties, wil zich graag profileren ...
Een nieuwe organisatie met een nieuw gebouw. Naast de huidige HZ-locatie aan Het Groene Woud in Middelburg is ...
Hoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is ee ...
LMG heeft samen met de 13 Zeeuwse gemeenten het communicatieplan, huisstijl en communicatiemiddelen ontwikkeld ...
Hoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn ...
In het serene Zeeuwse landschap, waar je de golven van de Oosterschelde hoort, is de traditionele Zeeuwse Steu ...