Een goed plan én een goed verhaal. Dat is niet altijd hetzelfde. Als onderneming heb je alle voorwaarden goed georganiseerd. Nu gaat het de markt op. Een communicatieconcept helpt een aansprekende invulling te geven aan de boodschap. In pay-off, tekst, vorm en beeld. Met de focus op de doelgroep. Populair gezegd: storytelling. Wat je verhaal ook is, we brengen het creatief verder. Van gewoon naar buitengewoon.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs in ...
Enorme papiermachines internationaal vermarkten en zo snel mogelijk verkocht krijgen. Dat was de wens van UTB ...
Om de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis o ...
Karin van Oosten, een zelfstandig adviseur en coach voor bedrijven en organisaties, wil zich graag profileren ...
Een nieuwe organisatie met een nieuw gebouw. Naast de huidige HZ-locatie aan Het Groene Woud in Middelburg is ...