Buro van Hasselt

Als ontwerper van vastgoed met een eigen visie wil je dit ook uitdragen en nieuwe doelgroepen aanspreken. Daarom nam Buro van Hasselt samen met LMG de communicatie van het ontwerpbureau onder de loep.

Als ontwerper van vastgoed met een eigen visie wil je dit ook uitdragen en nieuwe doelgroepen aanspreken. Daarom nam Buro van Hasselt samen met LMG de communicatie van het ontwerpbureau onder de loep.

Communicatie met karakter
In diverse merksessies is, aan de hand van de karakteristieke manier van werken en de ontwerpstijl, de identiteit bepaald. Dat is belangrijk om de communicatiestijl te onderbouwen. De strategische keuzes zijn uitgewerkt in een eigenzinnige huisstijl waarin het lijnenspel van bouwtekeningen wordt gecombineerd de letter ‘H’ als herkenbaar initiaal.
Om het persoonlijke karakter en de creativiteit te benadrukken wordt in de communicatie handgeschreven tekst gecombineerd met een strak lettertype. Secundaire kleuren ondersteunen de basiskleuren zwart en wit. De bruin- en grijstinten hebben een link met bouwmaterialen als hout, steen en beton.

Lees meer...

Volg ons op Instagram