Vol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.
Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor ...
Bereid je voor op de meest rustgevende slaapervaring die je ooit hebt gehad. Met het nieuwe Will Sleep kussen ...
376 Social media ads en 594 Google banners en YouTube bumper ads. Provincie Zeeland vroeg LMG om voor Zeeland ...
Je levert een vernieuwend top-product, hoe zet je dat snel een eenvoudig in de markt? Invisalign is zo’n produ ...
LMG ontwikkelde een website die, naast de sfeer van het hotel, vooral gericht is op conversiemogelijkheden en ...
Om de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis o ...