Vol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.
LMG ontwikkelde een website die, naast de sfeer van het hotel, vooral gericht is op conversiemogelijkheden en Google optimalisatie. Zo wordt Strandhot ...
Al ruim voordat Katoen openging, waren de eigenaren op zoek naar een uniek concept voor hun hotel & brasserie. Als reclamebureau hebben wij geholpen b ...
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder w ...
Hoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is een innovatief concept in de logistieke se ...
Hoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht waaraan LMG de komende jaren mag werken na ...
Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor werd de de naam Medisea en het campagne ...