Vol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.
Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor ...
2020 vraagt van ondernemers veel creativiteit. Daaraan ontbreekt het nooit bij hotel & brasserie Katoen. Ze wi ...
Maak via social media en free publicity bekend dat Lufthansa 50 jaar van en naar Nederland vliegt. Dat was de ...
Een gloednieuw vastgoedconcept met hotel en appartement aan het water in Goes. Waterstate combineert wellness, ...
Talenten en specialisten in hun vak naar Zeeland halen. Dat is het doel van Talent Service Zeeland. In deze ui ...
Hoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht wa ...