Vol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.
Bereid je voor op de meest rustgevende slaapervaring die je ooit hebt gehad. Met het nieuwe Will Sleep kussen vind je precies de juiste balans tussen ondersteuning en comfort, ongeacht of je een buik-, zij- of rugslaper bent. Dit kussen is speciaal ontworpen om aan jouw slaapbehoeften te voldoen!
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
FoodSolutions, de innovatieve afdeling van COROOS die zich richt op plantaardige oplossingen, heeft onlangs deelgenomen aan de PLMA in Amsterdam. Met een breed scala aan nieuwe producten, zoals pulses en pastes, wilden ze de aandacht trekken van hun doelgroep en ervoor zorgen dat hun producten werden besteld.
Kenniswerf Zeeland | DOK41 is uitgegroeid tot een reclamebureau dat zijn dienstverlening ontgroeid is. Met vernieuwde ambities, veranderende marktvraag en oog op internationale samenwerking is besloten tot een herpositionering van de organisatie. Het resultaat is het nieuwe merk 'Dockwize'.
Al ruim voordat Katoen openging, waren de eigenaren op zoek naar een uniek concept voor hun hotel & brasserie. Als reclamebureau hebben wij geholpen bij het ontwikkelen van een communicatiestijl waarin het product katoen centraal staat, passend bij de naam.