Campagne ontwikkeling

Vol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.

Lufthansa

Maak via social media en frLufthansa Nederland had een specifieke vraag: maak gebruik van social media en free ...

Otium

Creëer het juiste gevoel om investeerder te boeien. Otium in Roosendaal is een uniek hotelconcept waarbij men ...

Eezie

Hoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht wa ...

In the pocket

Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs in ...

Ritel

Uiteenlopende doelgroepen en een variërend, snel veranderend aanbod. Ritel werkt dagelijks aan het beste aanbo ...

Volg ons op Instagram