Vol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.
Enorme papiermachines internationaal vermarkten en zo snel mogelijk verkocht krijgen. Dat was de wens van UTB Industry toen zij ons belde met de opdracht rondom de Meerssen Papierfabriek. Aan de hand van een enorm databestand en een strategisch plan zijn we aan de slag gegaan.
Hoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is een innovatief concept in de logistieke sector: online containers boeken waarbij de exporteur alle keuze vrijheid heeft qua prijs, rederij en zelfs co2-uitstoot.
FoodSolutions, de innovatieve afdeling van COROOS die zich richt op plantaardige oplossingen, heeft onlangs deelgenomen aan de PLMA in Amsterdam. Met een breed scala aan nieuwe producten, zoals pulses en pastes, wilden ze de aandacht trekken van hun doelgroep en ervoor zorgen dat hun producten werden besteld.
Hoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn in Zeeland op het gebied van land- en tuinbouw, fruitteelt en verwerking van diverse groenten en fruitsoorten. Maar ook op gebied van vis, schaal- en schelpdieren, metaal en recycling.
Je levert een vernieuwend top-product, hoe zet je dat snel een eenvoudig in de markt? Invisalign is zo’n product. Het is een bijna onzichtbare methode om tanden recht te zetten. Eén van de specialiteiten van Tandheelkundig Centrum.