Wat je zegt, ben je zelf – en dat geldt ook voor merken.
Een sterke merkidentiteit begint bij de kern van wie je bent. Perry Kentin, ervaren merkexpert bij LMG, helpt je om precies dat zichtbaar te maken. Hij combineert beproefde methodieken met inspirerende praktijkvoorbeelden en neemt je stap voor stap mee naar een merkstrategie die klopt – inhoudelijk én visueel.
Samen ontwikkelen we een merk dat niet alleen opvalt, maar echt bij je past.
Klaar om jouw merk tot leven te brengen? Wij staan voor je klaar.
Omnium in Goes biedt talloze mogelijkheden om te leren zwemmen, en voor veel kinderen is dat gelukkig al op jonge leeftijd een vanzelfsprekende stap. In ons waterrijke land is zwemvaardigheid niet alleen cruciaal voor de veiligheid, maar ook voor de algehele ontwikkeling van het kind.
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder wil groeien, schakelde zij de hulp in van LMG om de identiteit en de positionering helder in beeld te krijgen.
Een merk is niet alleen het uiterlijk van een organisatie, bedrijf of product. Het gaat verder dan de benaming, het logo en de huisstijl. Het omvat de essentie van de organisatie en vormt de basis voor alle communicatie- en strategiekeuzes.
In het serene Zeeuwse landschap, waar je de golven van de Oosterschelde hoort, is de traditionele Zeeuwse Steurhoeve getransformeerd tot een unieke accommodatie waar natuur en ontspanning samenkomen. Maar hoe breng je dat herkenbaar over in de markt?
Waterstate Wellness Hotel Goes is de nieuwe locatie in Zeeland en jouw ideale hotel in Goes voor een luxe en ontspannen verblijf. Met de unieke ligging aan de rand van Goes, is het hotel makkelijk te bereiken én geniet je bij veel van onze kamers van uitzicht op het water.