Als reclamebureau begrepen we dat The Work Zone, een uitzendbureau voor studenten en young professionals, behoefte had aan een vernieuwde huisstijl en website die beter aansloten bij de doelgroep. Na een succesvolle pitchronde zijn we aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een nieuw corporate design. Hierbij hebben we een eigentijds logo gecreëerd, geïnspireerd door de vormen van online apps en gebruik van 'bold' lettertypes die populair zijn onder jongeren.
Strategische keuzes omtrent het logo
Met het nieuwe logo is ook de strategische keuze gemaakt om niet langer de afkorting TWZ te gebruiken. De volledige naam 'The Work Zone' spreekt direct voor zich, waardoor het geschikt is voor internationale studenten en aansluit bij andere bekende namen in de branche, zoals Young Capital, Manpower en Monsterboard. Om de sterke band met de HZ University of Applied Sciences te benadrukken, hebben we gekozen voor de kleur blauw in het ontwerp.
Website aanpassingen en ondersteuning bij verschillende marketingcampagnes
Naast het vernieuwen van de huisstijl en het logo, hebben we ook de website van The Work Zone onder handen genomen. Met een frisse en gebruiksvriendelijke interface willen we de gebruikerservaring optimaliseren en de doelgroep beter aanspreken. Als reclamebureau blijven we The Work Zone ondersteunen met verschillende online marketingcampagnes en acties, zodat ze zich dichter bij de doelgroep en diverse potentiële werkgevers kunnen positioneren. We streven ernaar om de interesse in The Work Zone te vergroten en het uitzendbureau te helpen groeien in zijn rol als betrouwbare partner voor studenten en young professionals.