376 Social media ads en 594 Google banners en YouTube bumper ads. Provincie Zeeland vroeg LMG om voor Zeeland Visit verdiepende campagnes in te richten, gericht op specifieke doelgroepen en regio’s. Dat is met bijna 1.000 advertenties wel gelukt. Met online rapportage zorgen we voor optimaal inzicht.
376 Social media ads en 594 Google banners en YouTube bumper ads. Provincie Zeeland vroeg LMG om voor Zeeland Visit verdiepende campagnes in te richten, gericht op specifieke doelgroepen en regio’s. Dat is met bijna 1.000 advertenties wel gelukt. Met online rapportage zorgen we voor optimaal inzicht.
Zeeland. Niet normaal. Mooi.
Zeeland Visit promoot Zeeland als toeristische bestemming met het thema ‘Zeeland. Niet normaal Mooi. Zowel voor vakanties als voor een dagje uit. Hierbij wordt gewerkt met specifieke interesses: culinair, cultuur, natuur, actief & buitensporten en verblijf. De doelgroepen zijn ingericht op leeftijdsgroepen en verdeeld in geografische regio’s, afhankelijke van de reistijd tot Zeeland. Dit geeft de mogelijkheid om de campagne op detail bij te sturen. LMG verzorgt de mediaplaatsing en online rapportages.
See & Think
De campagne is gesplitst in twee fases. In de See-fase is de doelgroep breed benaderd met een algemene boodschap. In deze fase is vooral zichtbaarheid het belangrijkste doel. Dit wordt opgevolgd met een Think-fase waarbij de overweging om te kiezen voor een verblijf in Zeeland beïnvloed wordt. Hierin spelen de 5 interesse een belangrijke rol. Op basis daarvan worden specifieke doelgroepen getarget.