Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor werd de de naam Medisea en het campagneconcept bedacht. Een combinatie van online adverteren op Facebook en LinkedIn werd gebruikt om bezoekers voor de congressen te werven.
Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks te organiseren voor academici in de zorg. Hiervoor werd de naam Medisea en het campagneconcept bedacht.
Medisea organiseert haar eerste congressenreeks voor academici in de zorg, in het mooie Zeeland. Op drie toplocaties in Zeeland zijn diverse interessante sprekers te zien op het gebied van complexe ouderenzorg vraagstukken.
De naam Medisea is ontwikkeld met een link tussen de sector (doelgroep) en Zeeland. Daarnaast is er een passende huisstijl ontworpen die past bij de gewenste uitstraling.
Ieder congres duurt twee dagen en is volledig verzorgd met overnachting, lunches, diner, borrel en ontbijt. LMG ontwikkelde een website met een online bookingssysteem om de inschrijving voor het congres makkelijk te laten verlopen.
Voor Medisea is er gebruik gemaakt van online campagnes. Deze zijn op zowel Facebook en LinkedIn uitgevoerd om bezoekers te werven voor de Medisea Congressen.