Projectontwikkelaars Fraanje en Kuub Makelaars betrokken LMG om de woningen van de nieuwe fase onder de aandacht te brengen bij geïnteresseerden van eerdere fases en bij potentiele nieuwe kopers. Een combinatie van het e-mailsysteem ‘Swirlmailer’, een online-uitnodigingssysteem en Facebook werd ingezet om het huidige klantenbestand te benaderen en nieuwe klanten te werven.
‘Dorps wonen in Goes’. Met dat thema wordt de bouw van de wijk Aria in Goes opnieuw gestart. Nu is het de beurt aan Fase F waar een combinatie van rijwoningen, halfvrijstaande en vrijstaande woningen gerealiseerd worden.
Projectontwikkelaar Fraanje en Kuub Makelaars betrokken LMG bij het project om de woningen van de nieuwe fase onder de aandacht te brengen bij geïnteresseerden van eerdere fases en bij potentiële nieuwe kopers. Een combinatie van het e-mailsysteem ‘Swirlmailer’, een online-uitnodigingssysteem en Facebook werd ingezet om het huidige klantenbestand te benaderen en nieuwe klanten te werven.
De aankoop van een woning is een belangrijk moment. Persoonlijke aandacht vanuit de verkoper is daarbij van belang. Het online-uitnodigingssysteem zorgt ervoor dat personen die zich inschrijven alleen informatie ontvangen over de woning van hun voorkeur, helemaal op maat. Dit zorgt direct voor een betrokken communicatielijn.
Bij dit project is Facebook gebruikt om te adverteren bij de bestaande doelgroep. Met een business manager account geeft het ons de mogelijkheid om klantenbestanden te importeren en te beheren in Facebook. Facebook toont vervolgens de advertenties op de tijdlijn van klanten uit het bestand. De mix van e-mail en printmedia zorgt voor optimale zichtbaarheid.
Om te benadrukken dat het om een nieuwe fase van Aria Goes gaat is gekozen voor een restyle. Zo is de website compleet vernieuwd en is er een andere steunkleur gebruikt. In plaats van roze is dat voor Fase F de kleur groen. Dit past mooi bij de plattelandsomgeving en de uitstraling van de wijk.