Orsted

Orsted opent in november 2020 het eerste windpark op zee. Nieuw voor Nederland en uniek voor Zeeland. Het nieuwe windpark levert elektriciteit voor maar liefst een miljoen huishoudens. 

Orsted opent in november 2020 het eerste windpark op zee. Nieuw voor Nederland en uniek voor Zeeland. Het nieuwe windpark levert elektriciteit voor maar liefst een miljoen huishoudens. 

Orsted kiest voor een lokale Zeeuwse campagne. Zeeland kan trots zijn op deze primeur en het feit dat de regio duurzame energie levert aan Nederland. Dat wil Orsted met deze campagne duidelijk maken. Daarnaast is het doel om de inwoners van Zeeland te informeren over de ingebruikname van windpark Borssele 1&2.

LMG ontwikkelde samen met het team van Orsted het campagneconcept ‘On’ om de boodschap herkenbaarheid te geven. De huisstijl vanuit het Deense merk werd toegepast op het concept en de middelen. We hielpen Orsted met een mediaplanning, de inkoop van media en het contact met Zeeuwse mediapartners zoals Omroep Zeeland en DPG Media.

expertise, teamwork,
initiative, passion, balance,
innovation, respect.