NPS Instructiefilm voor personeel TUI

Als merk wil je dat het personeel de klanten het juiste gevoel geeft. De Net Promoter Score (NPS) meet de klantentevredenheid en de loyaliteit. TUI kwam met een trainingsprogramma voor servicemedewerkers en personeel van de reisbureau's om de NPS-score te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Een onderdeel van de training is de instructiefilm. LMG ontwikkelde de film met diverse geacteerde scenes die duidelijk maken wat TUI van het personeel verwacht.

Meer filmwerk voor TUI

TUI brengt bestemmingen in beeld

TUI Nederland laat klanten graag zien waar ze hun vakantie doorbrengen. Films en foto’s van de hotels, accommo ...

Usp's van Deluxe Class TUI verfilmd

TUI Nederland laat klanten graag zien waar ze hun vakantie doorbrengen. Films en foto’s van de hotels, accommo ...

A social Christmas voor TUI

TUI wilde klanten en onlinevolgers verrassen met een sociale kerstboodschap, opgenomen in een vliegtuig. LMG r ...

TUI-app uitgelegd met animatie

Hoe kunnen we klanten optimaal helpen en informeren? TUI ontwikkelde een app die klanten inzicht geeft in hun ...

TUI brengt comfort busreis Kras in beeld

Busreizen zitten flink in de lift. Logisch, want ze worden steeds luxer. Dat bewijst de film die we samen met ...

TUI NPS instructie personeel

Als merk wil je dat het personeel de klanten het juiste gevoel geeft. Dat begreep TUI en kwamen daarom met een ...

Volg ons op Instagram