Als merk wil je dat het personeel de klanten het juiste gevoel geeft. De Net Promoter Score (NPS) meet de klantentevredenheid en de loyaliteit. TUI kwam met een trainingsprogramma voor servicemedewerkers en personeel van de reisbureau's om de NPS-score te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Een onderdeel van de training is de instructiefilm. LMG ontwikkelde de film met diverse geacteerde scenes die duidelijk maken wat TUI van het personeel verwacht.
TUI Nederland laat klanten graag zien waar ze hun vakantie doorbrengen. Films en foto’s van de hotels, accommodaties en de bestemmingen geven een goed beeld. Voor TUI Nederland ontwikkelt LMG al jaren filmproducties in het buitenland.
TUI Nederland laat klanten graag zien waar ze hun vakantie doorbrengen. Films en foto’s van de hotels, accommodaties en de bestemmingen geven een goed beeld. Voor TUI Nederland ontwikkelt LMG al jaren filmproducties in het buitenland.
TUI wilde klanten en onlinevolgers verrassen met een sociale kerstboodschap, opgenomen in een vliegtuig. LMG realiseerde het filmen van de scenes.
Hoe kunnen we klanten optimaal helpen en informeren? TUI ontwikkelde een app die klanten inzicht geeft in hun bestemming en waarmee men eenvoudig kan communiceren met een servicemedewerker. LMG ontwikkelde een animatie die uitleg geeft over de werking van de app. Met een bekende stem als voice-over!
Busreizen zitten flink in de lift. Logisch, want ze worden steeds luxer. Dat bewijst de film die we samen met TUI ontwikkelde. Deze reisbeleving is met deze film in beeldgebruikt en wordt gebruikt op de website van Kras om het aanbod toe te lichten.
Als merk wil je dat het personeel de klanten het juiste gevoel geeft. Dat begreep TUI en kwamen daarom met een trainingsprogramma voor servicemedewerkers en winkelpersoneel. LMG ontwikkelde de instructiefilm met diverse geacteerde scenes die duidelijk maken wat TUI van het personeel verwacht.