Wat hebben een lakstempel uit de 15e eeuw en de invloedrijke historische familie Blanckx te maken met een nieuwbouwproject? De historische schatten zijn gevonden op de plek waar Aria nu verder bouwt aan de tweede fase van Aria Zuid.
Lees meerHoe zorg je ervoor dat een bestaande huisstijl online tot leven komt? Dat een website niet alleen functioneert, maar ook de juiste sfeer neerzet? En hoe vertaal je het verhaal van een stad naar een digitale omgeving die logisch voelt én uitnodigt om verder te klikken?
Lees meerVoor TEAMforREAL ontwikkelden we een heldere positionering, een bijpassende visuele identiteit en een website die past van binnen én buiten.
Lees meerJac Rijk Groep bestaat uit meerdere bedrijven, elk met een eigen specialisme, identiteit en doelgroep. De uitdaging? Al deze bedrijven digitaal samenbrengen onder één herkenbare paraplu, zonder dat ze hun eigenheid verliezen. Een gebalanceerde strategie dus: overkoepelend waar het moet, onderscheidend waar het kan.
Lees meerIn samenwerking met MediaMarkt en ZES International heeft LMG een succesvolle outlet-website gelanceerd, speciaal voor de markten in Nederland en België. Dit platform biedt klanten directe toegang tot aantrekkelijke aanbiedingen op producten met kortingen.
Lees meerStreeploos zonnen, genieten van warmte in de winter en de wellness ontdekken op badkleding-mag-dag. Voor Vitae Wellnessresorts in Nederland draait alles om een ervaring die naadloos aansluit bij de behoeften van hun gasten. En dat geldt ook voor hun marketing.
Lees meerOm de bewoners en andere geïnteresseerden te informeren, hebben we verschillende middelen ontwikkeld die zorgen voor een breed bereik en duidelijke communicatie.
Lees meerLMG ontwikkelde een website die, naast de sfeer van het hotel, vooral gericht is op conversiemogelijkheden en Google optimalisatie. Zo wordt Strandhotel Westduin via zoekmachine optimalisatie vertoont aan de juiste doelgroep. Ook maakt dit het adverteren via Google eenvoudiger.
Lees meerHet Watersnoodmuseum is gevestigd in de vier caissons in Ouwerkerk, Zeeland, die werden gebruikt voor de sluiting van het laatste stroomgat. Zodra je het museum binnenstapt, duik je in de geschiedenis van het water, van '53 tot nu.
Lees meerUnTill heeft een gloednieuw kassasysteem ontwikkeld, genaamd unTill Air, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven. De sleutel? Een betaalbaar maandelijks tarief, waardoor het snel toegankelijk en uiterst gebruiksvriendelijk wordt voor de beoogde doelgroep om met de producten van UnTill te werken.
Lees meerBij TEJO hebben ze een gedeelde droom: het herstellen en versterken van de mentale gezondheid van alle jongeren tussen de 10 en 20 jaar in Nederland. Dit doen ze door gratis preventieve en laagdrempelige professionele ondersteuning te bieden in TEJO-huizen. TEJO staat klaar voor jongeren met zorgen, twijfels of vragen.
Lees meerStreekomroep de Bevelanden streeft ernaar om hét multimediale publieke platform van de Bevelanden te zijn. Een platform waar mensen dagelijks terechtkunnen voor nieuws (lokaal tot streekgebonden), cultuur (evenementen, activiteiten) en entertainment (muziek, lifestyle, varia).
Lees meerSynergo Consultancy is een toonaangevend adviesbureau dat bedrijven helpt bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen en het realiseren van groei. Als reclamebureau hebben wij het genoegen gehad om Synergo Consultancy te ondersteunen bij het versterken van hun sales funnel en het genereren van waardevolle leads.
Lees meerDe Brass heeft haar deuren geopend en is een waar begrip geworden in de stad. Met een prachtig nieuw interieur en een eigentijdse uitstraling, wilde De Brass ook menukaarten die perfect passen bij de vernieuwde stijl van het pand.
Lees meerOm de unieke merkidentiteit en hoogwaardige producten beter te kunnen presenteren onder de doelgroep heeft Servero ons benaderd voor het bepalen van de positionering en het ontwikkelen van een vernieuwde website.
Lees meerEen onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing. Een positionering draait om de positie die jouw merk in het hoofd van de doelgroep heeft ten opzichte van de concurrentie. Maar daarnaast helpt een positionering jou om keuzes te maken op het gebied van marketing en communicatie.
Lees meerLMG heeft samen met de 13 Zeeuwse gemeenten het communicatieplan, huisstijl en communicatiemiddelen ontwikkeld voor de Mobiliteitsstrategie van de Provincie Zeeland.
Lees meerOmnium in Goes biedt talloze mogelijkheden om te leren zwemmen, en voor veel kinderen is dat gelukkig al op jonge leeftijd een vanzelfsprekende stap. In ons waterrijke land is zwemvaardigheid niet alleen cruciaal voor de veiligheid, maar ook voor de algehele ontwikkeling van het kind.
Lees meerEen nieuw merk brood- en toastsalades dat specifiek uit Zeeland komt. Leuk! Maar hoe vermarkt je dit bij grote leveranciers voor supermarkten, horeca gelegenheden en maaltijdboxen? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat de verpakking aanspreekt bij de kopers zodra het in de supermarkt ligt?
Lees meerEen plaats vooraan in het vliegtuig, een glaasje champagne, culinaire maaltijden en een krant op de vlucht, privé vervoer van en naar de luchthaven (voor bepaalde hotels) en rechtstreekse transfer naar je hotel. Vip Selection is het luxepaardje van TUI België.
Lees meerBVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder wil groeien, schakelde zij de hulp in van LMG om de identiteit en de positionering helder in beeld te krijgen.
Lees meerHoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn in Zeeland op het gebied van land- en tuinbouw, fruitteelt en verwerking van diverse groenten en fruitsoorten. Maar ook op gebied van vis, schaal- en schelpdieren, metaal en recycling.
Lees meerHoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht waaraan LMG de komende jaren mag werken namens de Provincie Zeeland. Een samenwerking tussen overheid, onderwijs en ondernemers.
Lees meerEen nieuwe organisatie met een nieuw gebouw. Naast de huidige HZ-locatie aan Het Groene Woud in Middelburg is de bouw van het instituut Joint Research Center Zeeland (JRCZ) volop gaande. Het JRCZ is een gezamenlijk onderzoekslaboratorium voor studenten, onderzoekers, bedrijven en de overheid.
Lees meer376 Social media ads en 594 Google banners en YouTube bumper ads. Provincie Zeeland vroeg LMG om voor Zeeland Visit verdiepende campagnes in te richten, gericht op specifieke doelgroepen en regio’s. Dat is met bijna 1.000 advertenties wel gelukt. Met online rapportage zorgen we voor optimaal inzicht.
Lees meerWaterstate Wellness Hotel Goes is de nieuwe locatie in Zeeland en jouw ideale hotel in Goes voor een luxe en ontspannen verblijf. Met de unieke ligging aan de rand van Goes, is het hotel makkelijk te bereiken én geniet je bij veel van onze kamers van uitzicht op het water.
Lees meerJe levert een vernieuwend top-product, hoe zet je dat snel een eenvoudig in de markt? Invisalign is zo’n product. Het is een bijna onzichtbare methode om tanden recht te zetten. Eén van de specialiteiten van Tandheelkundig Centrum.
Lees meerHoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is een innovatief concept in de logistieke sector: online containers boeken waarbij de exporteur alle keuze vrijheid heeft qua prijs, rederij en zelfs co2-uitstoot.
Lees meerViazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor werd de de naam Medisea en het campagneconcept bedacht.
Lees meerOm de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis om de concurrentie aan te gaan en het onderscheidend vermogen uit te dragen.
Lees meerHet versterken van de bewustwording over de Zeeuwse natuur en het laten zien van de schoonheid van Zeeland. Daarom kwam Stichting Het Zeeuwse Landschap bij ons. Voor deze stichting fungeren we voornamelijk als online mediabureau, verantwoordelijk voor de targeting en plaatsing van advertenties op social media.
Lees meerThe Work Zone, een uitzendbureau voor studenten en young professionals, begreep dat hun huisstijl en website niet meer aansloot bij de doelgroep. LMG ontwikkelde daarom een nieuw corporate design.
Lees meer'Dorps wonen in Goes' is het centrale thema voor de herstart van de bouw van de Aria-wijk in Goes. Fase F is nu aan de beurt, waar een mix van rijwoningen, halfvrijstaande en vrijstaande woningen wordt gerealiseerd.
Lees meerEen merk is niet alleen het uiterlijk van een organisatie, bedrijf of product. Het gaat verder dan de benaming, het logo en de huisstijl. Het omvat de essentie van de organisatie en vormt de basis voor alle communicatie- en strategiekeuzes.
Lees meerIn het serene Zeeuwse landschap, waar je de golven van de Oosterschelde hoort, is de traditionele Zeeuwse Steurhoeve getransformeerd tot een unieke accommodatie waar natuur en ontspanning samenkomen. Maar hoe breng je dat herkenbaar over in de markt?
Lees meerHet Goese ZES International werkt continue aan de toekomst. Innovatieve systemen en de praktische aanpak maken het tot een van de meest gerenommeerde bedrijven op het gebied van reparatie van elektronische apparatuur. Van MediaMarkt tot Bol.com, ze weten allemaal de weg naar ZES te vinden.
Lees meerAl ruim voordat Katoen openging, waren de eigenaren op zoek naar een uniek concept voor hun hotel & brasserie. Als reclamebureau hebben wij geholpen bij het ontwikkelen van een communicatiestijl waarin het product katoen centraal staat, passend bij de naam.
Lees meerHet Delta Climate Center draagt bij aan veilige, leefbare, toekomstbestendige en duurzame delta’s in Zeeland en de rest van de wereld door onderzoek, onderwijs en samenwerking met bedrijfsleven, organisaties en overheden. Het is een toonaangevend kennisinstituut dat wetenschap en praktijk verenigt.
Lees meerDe Haringparty Goes is een jaarlijks terugkerend lokaal netwerkevenement dat plaatsvindt in de prachtige tuinen van Slot Oostende in het sfeervolle Goes.
Lees meerJoosse Wonen is een uitgebreide woonwinkel met diverse collecties waar je inspiratie kunt opdoen voor het inrichten van jouw woonkamer. Ze bieden een breed scala aan meubels, stoffen, gordijnen, behang, zonwering, vloerbedekkingen en complete woonkamersets waarin verschillende interieurideeën worden gecombineerd.
Lees meer