Hoe kunnen we het bedrijvenpark dat in Goes ontwikkelt wordt op een onderscheidende manier positioneren? Met dat strategische vraagtuk kwam de gemeente Goes bij LMG. Wij gingen aan de slag met de merkidentiteit van Bedrijvenpark Deltaweg en een communicatieconcept die hierop aasluit.
Hoe kunnen we het bedrijvenpark dat in Goes ontwikkeld wordt op een onderscheidende manier positioneren? De gemeente Goes benaderde LMG met dit strategische vraagstuk. Met scherp oog voor jouw identiteit helpen wij je opvallen in de massa. We zijn aan de slag gegaan met het creëren van de merkidentiteit van Bedrijvenpark Deltaweg, waarbij we keken naar de unieke (gebieds)kenmerken en kernwaarden. Dit resulteerde in een passende identiteit, ondersteund door identiteitsessies en input voor de positionering.
Een goed plan én een goed verhaal
Bij LMG begrijpen we als online en grafische reclamebureau dat deze twee niet altijd hetzelfde zijn. Daarom hebben we een communicatieconcept ontwikkeld dat aansluit op de merkidentiteit van Bedrijvenpark Deltaweg. Met behulp van een pay-off, tekst, vorm en beeld geven we invulling aan de boodschap van 'toekomstgericht ondernemen in een omgeving van hoge kwaliteit'. Hierbij hebben we ons gericht op de doelgroep van Bedrijvenpark Deltaweg, waarbij het logo de unieke gebiedskenmerken weerspiegelt en het verbonden karakter laat zien.
We hebben strategisch en op unieke wijze ingespeeld op de behoeften van de doelgroep door de groene omgeving, ruimtelijke opzet en duurzame basis te benadrukken. Hiermee laten we het gezonde werkklimaat naar voren komen.