Een nieuw merk brood- en toastsalades dat specifiek uit Zeeland komt. Leuk! Maar hoe vermarkt je dit bij grote leveranciers voor supermarkten, horeca gelegenheden en maaltijdboxen? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat de verpakking aanspreekt bij de kopers zodra het in de supermarkt ligt?
Een nieuw merk brood- en toastsalades dat specifiek uit Zeeland komt. Leuk! Maar hoe vermarkt je dit bij grote leveranciers voor supermarkten, horeca gelegenheden en maaltijdboxen? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat de verpakking aanspreekt bij de kopers zodra het in de supermarkt ligt?
Het nieuwe merk is uniek in zijn soort omdat het geen e-nummers bevat en dat de ingrediënten biologisch (waar mogelijk) zijn. De naam is ontstaan vanuit het idee 'zonder e-nummers' omdat dit het grootste kenmerk is, maar het moet ook niet te nadrukkelijk zijn. Daarom wordt naam vertaald naar het Frans, omdat het een gevoel geeft van gezondheid, op zijn Frans Santé. Die combinatie komt tot de definitieve naam 'Sansé'.
Voor Sansé is een eigentijdse huisstijl ontwikkelt waarmee de aandacht van de koper wordt getrokken. Op basis van de huisstijl en het communciatieconcept is een landingspagina ontwikkelt waar mensen kunnen landen en meer informatie kunnen vinden over Sansé.
Vervolgens was het de taak aan LMG om het merk te promoten onder leveranciers in Nederland, België en Luxemburg. Hier werd niet allen getarget op supermarkten maar ook op leveranciers voor de horeca en diverse populaire maaltijdboxen.