Omnium Goes

Omnium, het ultieme adres voor sport en recreatie, biedt alles onder één dak. Van een subtropisch zwembad tot diverse sportfaciliteiten en een betoverend tropisch bos. Met fantastische voorzieningen en enthousiaste medewerkers staat Omnium garant voor een plezierige dag voor zowel jong als oud. Maar hoe kunnen we dit op de juiste manier in de markt zetten?

Omnium Goes

Omnium, het ultieme adres voor sport en recreatie, biedt alles onder één dak. Van een subtropisch zwembad tot diverse sportfaciliteiten en een betoverend tropisch bos. Met fantastische voorzieningen en enthousiaste medewerkers staat Omnium garant voor een plezierige dag voor zowel jong als oud. Maar hoe kunnen we dit op de juiste manier in de markt zetten?

Van inspiratiesessie naar een sterke merkidentiteit

In nauwe samenwerking met het managementteam van Omnium hebben wij als reclamebureau een sterke merkidentiteit ontwikkeld die duidelijk laat zien waar Omnium voor staat. Het is een plek waar iedereen die van sport en actief plezier houdt zich thuis voelt. Deze merkidentiteit dient nu als leidraad voor de gehele organisatie, niet alleen op het gebied van marketing en communicatie, maar ook bij de dienstverlening en werving van personeel.

Een restyling voor het Super Zomer Festival

Met het nieuwe merkidentiteit komt ook een update van het grafisch design. Een speels lettertype, opvallende kleurverlopen, strakke kaders en herkenbare beelden dragen bij aan de campagnestijl die we hebben ontwikkeld, met het Super Zomer Festival als primeur. Van online banners tot autobelettering heeft Omnium gekozen voor een complete restyling, inclusief een vernieuwde website.

Van informatieve website naar online verkoopkanaal

De nieuwe website fungeert nu als een echt verkoopkanaal. Bezoekers kunnen online tickets bestellen voor diverse onderdelen van Omnium. De opzet van de website is gericht op het bieden van optimale ondersteuning aan de bezoekers tijdens hun dagje uit bij Omnium. Naast het aanbod is alle essentiële informatie direct beschikbaar. Uiteraard hebben we bij de ontwikkeling van de website rekening gehouden met 'mobile first', zodat de website op alle apparaten goed functioneert.

Expeditie Bos: een avontuurlijk concept

Het tropische bos is een belangrijk onderdeel van Omnium in Goes. Om alle mogelijkheden van deze unieke attractie optimaal te benutten, hebben we als reclamebureau een nieuw totaalconcept ontwikkeld. Als eerste stap hebben we gekozen voor de pakkende naam "Expeditie Bos", waarmee bezoekers worden uitgedaagd om op ontdekkingsreis te gaan.

Jungle Escape Room Zeeland: een mysterieus avontuur

Het hart van het nieuwe concept is de ontwikkeling van nieuwe activiteiten die bijdragen aan het succes van Expeditie Bos. In samenwerking met Omnium hebben we als reclamebureau een businessplan opgesteld om het bos om te vormen tot een echte jungle-escape room. Het unieke decor, met echte planten en tropische temperaturen, zorgt voor een spannend avontuur voor zowel jong als oud.

Een raadselachtige campagne: 'Ontsnap jij het?'

De introductie van Jungle Escape Room Zeeland vond plaats met een intrigerende onlinecampagne genaamd 'Ontsnap jij het?'. Raadsels uit de escape room prikkelden de nieuwsgierigheid van de doelgroep, en de bezoekersaantallen bevestigen het succes. Sinds de opening van Jungle Escape Room Zeeland zijn vrijwel alle beschikbare tijdsloten volgeboekt.

 

www.omnium.nl

Lees meer...

Omnium Goes
Omnium Goes
Omnium Goes
Omnium Goes

Volg ons op Instagram