De Appelaere is een familiebedrijf in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje. Het begon in 1995 aan de keukentafel van grondlegger Henk Tazelaar. Als fruitteler had hij een uniek idee: troebel vruchtensap naar origineel recept. Sinds die tijd brengen ze met veel passie en plezier natuurlijke vruchtensappen van hoge kwaliteit op de markt.
De Appelaere is een familiebedrijf in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje. Het begon in 1995 aan de keukentafel van grondlegger Henk Tazelaar. Als fruitteler had hij een uniek idee: troebel vruchtensap naar origineel recept. Sinds die tijd brengen ze met veel passie en plezier natuurlijke vruchtensappen van hoge kwaliteit op de markt.
25 jaar Appelaere
Appelaere, de trotse Zeeuwse producent van heerlijke fruitsappen van topkwaliteit, viert zijn 25-jarig jubileum! Als reclamebureau hebben wij ter ere van deze prachtige mijlpaal een 25-jaaricoon ontwikkeld in de vorm van een appel. Dit icoon siert het Appelaere-magazine, waarin we groots hebben uitgepakt met heerlijke recepten, bijzondere winacties en nog veel meer. We hebben Appelaere geholpen bij het vormgeven van dit feestelijke magazine, waarin we terugblikken op 25 jaar Appelaere. Appelaere is al 25 jaar nauw betrokken bij de Zeeuwse gemeenschap.
Speciale actie voor hardwerkende zorgmedewerkers
Om de hardwerkende zorgmedewerkers in de frontlinie en hun cliënten een hart onder de riem te steken, heeft Appelaere flesjes Appelaere en Perelaere ter beschikking gesteld. Op de flesjes werd een uniek extra etiket geplaatst met de boodschap 'Speciaal voor jou, vanuit een warm hart'. Samen met Appelaere hebben we een film ontwikkeld waarin deze actie werd toegelicht.
Een warm hart voor de horeca
Daarna volgde de actie 'Een warm hart voor de horeca'. Deze sector kan wel een steuntje in de rug gebruiken. Daarom hebben we een 4+1 actie opgezet voor horecaondernemers. Via een speciale landingspagina van Appelaere konden zij een bestelling plaatsen en daarbij een gratis kratje ontvangen. Als reclamebureau zijn we blij dat we op deze manier een bijdrage kunnen leveren aan de horeca.
Succesvolle lancering van de Druivelaere
Daarnaast hebben we ook online ondersteuning geboden bij de succesvolle lancering van de nieuwe smaak: de Druivelaere. Door middel van gerichte online marketingactiviteiten en het creëren van buzz rondom deze heerlijke nieuwe toevoeging aan het assortiment, hebben we de consumenten nieuwsgierig gemaakt en aangespoord om de Druivelaere te proeven.
Oogappels campagne