De Appelaere Oogappels

Voor het Zeeuwse merk de Appelaere, bekend van de smaakvolle en kwalitatief hoogwaardige appelsappen, perensappen, druivensappen en sinaasappelsappen in de glazen flessen heeft LMG een campagne ontwikkeld om mensen bijzonder te maken door ze een compliment te geven. In die campagne staan ‘Oogappels’ centraal. Het belangrijkste element van de ontwikkelde campagne is daarom juist positiviteit. Positiviteit brengt je altijd verder en is een waarde waarmee Appelaere graag geassocieerd wil worden: focus op de dingen die wel lukken, het zijn de kleine dingen die het doen. Daarvoor is volop aandacht in deze campagne. 

De Appelaere Oogappels

Voor het Zeeuwse merk de Appelaere, bekend van de smaakvolle en kwalitatief hoogwaardige appelsappen, perensappen, druivensappen en sinaasappelsappen in de glazen flessen heeft LMG een campagne ontwikkeld om mensen bijzonder te maken door ze een compliment te geven. In die campagne staan ‘Oogappels’ centraal. 
 
Omhelzen van Positiviteit te midden van Onzekerheden 
Na corona is er veel instabiliteit in de wereld: issues als oorlogen, het klimaat, koopkracht, bestaansrecht dragen daar niet positief aan bij. Het belangrijkste element van de ontwikkelde campagne is daarom juist positiviteit. Positiviteit brengt je altijd verder en is een waarde waarmee Appelaere graag geassocieerd wil worden: focus op de dingen die wel lukken, het zijn de kleine dingen die het doen. Daarvoor is volop aandacht in deze campagne. 
 
Complimenten verweven in iedere druppel sap 
Iedereen heeft wel zijn eigen oogappels en daar gaat de Appelaere aan bijdragen. Met een nieuwe oogappels campagne richt de Appelaere zich met verrassende teksten en visuals op ritmes en behoeftes in een jaar: de seizoenen, themadagen zoals moederdag, vaderdag, kerst en bijvoorbeeld valentijnsdag maar ook persoonlijke momenten zoals pensionering, verjaardagen en geboorte, etc. 

 
Slimme verpakkingen als verrassende elementen 

De campagne wordt onder andere uitgewerkt in add on verpakkingen om verpakkingen aan te passen aan gelegenheden. Ook zullen naast communicatie oplossingen per doelgroep een branche brede wervingscampagne ingezet worden om nieuwe afnemers te werven.   

Visuele kunstwerken en herkenbare vormen 
Visuele elementen voegen een extra dimensie toe aan de al herkenbare fotografiestijl die Appelaere al gebruikt van boomgaarden en fruitmanden. Fruitvormen, met het stervormige klokhuis als herkenningspunt, zijn als kunstwerken verwerkt in het visuele verhaal. 

Dit alles vormt samen het betoverende verhaal van "Oogappels", waarin elk element niet alleen een strategie vertegenwoordigt, maar een levendige belofte van unieke ervaringen en verfrissende momenten. 

Lees meer...

De Appelaere Oogappels
De Appelaere Oogappels
De Appelaere Oogappels

Volg ons op Instagram