Wat je zegt, ben je zelf – en dat geldt ook voor merken. Een sterke merkidentiteit begint bij de kern van wie je bent. Perry Kentin, ervaren merkexpert bij LMG, helpt je om precies dat zichtbaar te maken. Hij combineert beproefde methodieken met inspirerende praktijkvoorbeelden en neemt je stap voor stap mee naar een merkstrategie die klopt – inhoudelijk én visueel. Samen ontwikkelen we een merk dat niet alleen opvalt, maar echt bij je past. Klaar om jouw merk tot leven te brengen? Wij staan voor je klaar.
Lees meerEen goed plan én een goed verhaal. Dat is niet altijd hetzelfde. Als onderneming heb je alle voorwaarden goed georganiseerd. Nu gaat het de markt op. Een communicatieconcept helpt een aansprekende invulling te geven aan de boodschap. In pay-off, tekst, vorm en beeld. Met de focus op de doelgroep.
Lees meerVol in de aanval. Bij campagne ontwikkeling gaan we kort door de bocht om direct het aanbod naar de doelgroep te schieten. Een slogan met attentiewaarde verhoogt de kans om de heldere call to action optimaal te benutten. Zo helpen we opdrachtgevers succesvol aan hun omzet te werken.
Lees meerOok als werkgever heb je concurrenten. Het heet niet voor niets de arbeidsmarkt. Het personeelsbeleid klopt helemaal en de werkplek is top. Hoe zet je dat in de markt? Employer branding helpt je bij het ontwikkelen van het gezicht naar buiten als werkgever. Het geeft structuur aan de werving van personeel. Aan de slag?
Lees meerMet Aria Blanckx Ambacht zetten we het historische verhaal van de familie Blanckx voort, ditmaal met een focus op de ambachten van vroeger. Het concept ademt vakmanschap en verwijst naar een tijd waarin alles met zorg en met de hand werd gemaakt. Van de eerste schets tot het verkoopevenement: in elk onderdeel van de campagne stond het thema ambacht centraal.
Na het succes van Aria fase Blanckx ontwikkelden we voor Aria Goes een nieuwe fase: Aria Blanckx Hille. Het appartementencomplex is vernoemd naar de nabijgelegen terp Hille, ooit eigendom van de familie Blanckx. Daarmee sluit deze fase direct aan op het historische verhaal dat we eerder vertaalden naar een complete visuele identiteit, geïnspireerd door de 15e-eeuwse lakstempel die tijdens archeologische opgravingen werd gevonden.
Als gespecialiseerd reclamebureau hebben we met trots meegewerkt aan het creëren van deze nieuwe identiteit voor de gemeente Borsele. We hebben de huisstijl gepresenteerd met een speciaal ontwikkelde animatie en blijven Borsele ondersteunen op grafisch gebied.
LMG heeft samen met de 13 Zeeuwse gemeenten het communicatieplan, huisstijl en communicatiemiddelen ontwikkeld voor de Mobiliteitsstrategie van de Provincie Zeeland.
Een onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing. Een positionering draait om de positie die jouw merk in het hoofd van de doelgroep heeft ten opzichte van de concurrentie. Maar daarnaast helpt een positionering jou om keuzes te maken op het gebied van marketing en communicatie.
Hoe werf en selecteer je snel gemotiveerde medewerkers uit heel Europa? Medewerkers die inzetbaar zullen zijn in Zeeland op het gebied van land- en tuinbouw, fruitteelt en verwerking van diverse groenten en fruitsoorten. Maar ook op gebied van vis, schaal- en schelpdieren, metaal en recycling.
Het Watersnoodmuseum is gevestigd in de vier caissons in Ouwerkerk, Zeeland, die werden gebruikt voor de sluiting van het laatste stroomgat. Zodra je het museum binnenstapt, duik je in de geschiedenis van het water, van '53 tot nu.
BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is. Omdat BVR Groep verder wil groeien, schakelde zij de hulp in van LMG om de identiteit en de positionering helder in beeld te krijgen.
Kenniswerf Zeeland | DOK41 is uitgegroeid tot een reclamebureau dat zijn dienstverlening ontgroeid is. Met vernieuwde ambities, veranderende marktvraag en oog op internationale samenwerking is besloten tot een herpositionering van de organisatie. Het resultaat is het nieuwe merk 'Dockwize'.
Streeploos zonnen, genieten van warmte in de winter en de wellness ontdekken op badkleding-mag-dag. Voor Vitae Wellnessresorts in Nederland draait alles om een ervaring die naadloos aansluit bij de behoeften van hun gasten. En dat geldt ook voor hun marketing.
Om de bewoners en andere geïnteresseerden te informeren, hebben we verschillende middelen ontwikkeld die zorgen voor een breed bereik en duidelijke communicatie.
De Appelaere is een familiebedrijf in het Zeeuws-Vlaamse Waterlandkerkje. Het begon in 1995 aan de keukentafel van grondlegger Henk Tazelaar. Als fruitteler had hij een uniek idee: troebel vruchtensap naar origineel recept. Sinds die tijd brengen ze met veel passie en plezier natuurlijke vruchtensappen op de markt.
UnTill heeft een gloednieuw kassasysteem ontwikkeld, genaamd unTill Air, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven. De sleutel? Een betaalbaar maandelijks tarief, waardoor het snel toegankelijk en uiterst gebruiksvriendelijk wordt voor de beoogde doelgroep om met de producten van UnTill te werken.
Wat hebben een lakstempel uit de 15e eeuw en de invloedrijke historische familie Blanckx te maken met een nieuwbouwproject? De historische schatten zijn gevonden op de plek waar Aria nu verder bouwt aan de tweede fase van Aria Zuid.
Bij TEJO hebben ze een gedeelde droom: het herstellen en versterken van de mentale gezondheid van alle jongeren tussen de 10 en 20 jaar in Nederland. Dit doen ze door gratis preventieve en laagdrempelige professionele ondersteuning te bieden in TEJO-huizen. TEJO staat klaar voor jongeren met zorgen, twijfels of vragen.
FoodSolutions, de innovatieve afdeling van COROOS die zich richt op plantaardige oplossingen, heeft onlangs deelgenomen aan de PLMA in Amsterdam. Met een breed scala aan nieuwe producten, zoals pulses en pastes, wilden ze de aandacht trekken van hun doelgroep en ervoor zorgen dat hun producten werden besteld.
Omnium in Goes biedt talloze mogelijkheden om te leren zwemmen, en voor veel kinderen is dat gelukkig al op jonge leeftijd een vanzelfsprekende stap. In ons waterrijke land is zwemvaardigheid niet alleen cruciaal voor de veiligheid, maar ook voor de algehele ontwikkeling van het kind.
Een nieuw merk brood- en toastsalades dat specifiek uit Zeeland komt. Leuk! Maar hoe vermarkt je dit bij grote leveranciers voor supermarkten, horeca gelegenheden en maaltijdboxen? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat de verpakking aanspreekt bij de kopers zodra het in de supermarkt ligt?
Er zijn in Zeeland ruim 6.000 vacatures. Hiervoor zullen mensen van buiten Zeeland aangetrokken moeten worden. De Provincie Zeeland heeft een sponsorcontract met Concert at Sea. Dit festival trekt veel mensen van buiten Zeeland dus meeliften op het succes van Concert at Sea is een slimme zet.
Een laagdrempelig concept waarbij de aandacht uitgaat naar verse producten met een verrassende touch, passend bij de rijke omgeving. Dat is ZAAL, het nieuwe restaurant van Katoen! Als reclamebureau kregen wij de uitdaging om het grafisch ontwerp te creëren rondom dit nieuwe concept.
Hoe ‘boeien’ en ‘binden’ we jongeren aan de Provincie Zeeland? Dat is in twee woorden de meerjaren-opdracht waaraan LMG de komende jaren mag werken namens de Provincie Zeeland. Een samenwerking tussen overheid, onderwijs en ondernemers.
Een nieuwe organisatie met een nieuw gebouw. Naast de huidige HZ-locatie aan Het Groene Woud in Middelburg is de bouw van het instituut Joint Research Center Zeeland (JRCZ) volop gaande. Het JRCZ is een gezamenlijk onderzoekslaboratorium voor studenten, onderzoekers, bedrijven en de overheid.
Als ontwerper van vastgoed met een eigen visie wil je dit ook uitdragen en nieuwe doelgroepen aanspreken. Daarom nam Buro van Hasselt samen met LMG de communicatie van het ontwerpbureau onder de loep.
376 Social media ads en 594 Google banners en YouTube bumper ads. Provincie Zeeland vroeg LMG om voor Zeeland Visit verdiepende campagnes in te richten, gericht op specifieke doelgroepen en regio’s. Dat is met bijna 1.000 advertenties wel gelukt. Met online rapportage zorgen we voor optimaal inzicht.
Waterstate Wellness Hotel Goes is de nieuwe locatie in Zeeland en jouw ideale hotel in Goes voor een luxe en ontspannen verblijf. Met de unieke ligging aan de rand van Goes, is het hotel makkelijk te bereiken én geniet je bij veel van onze kamers van uitzicht op het water.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
Provincie Zeeland wil graag in contact blijven met jongeren die hun diploma behalen en het beroepsonderwijs ingaan of een universitaire studie gaan volgen. Het project ‘Boeien en binden’ moet jongeren inspireren om hun band met Zeeland te behouden en te versterken.
Hoe krijg je een geheel nieuwe dienstverlening in een nice-markt bij de juiste doelgroep? HelloContainer is een innovatief concept in de logistieke sector: online containers boeken waarbij de exporteur alle keuze vrijheid heeft qua prijs, rederij en zelfs co2-uitstoot.
Viazorg betrok LMG bij het initiatief om een congressenreeks op te stellen voor academici in de zorg. Hiervoor werd de de naam Medisea en het campagneconcept bedacht.
Om de marktpositie te versterken is gekozen om een merkidentiteit te ontwikkelen. Dit geeft een sterke basis om de concurrentie aan te gaan en het onderscheidend vermogen uit te dragen.
Associate degrees Academie communciatieconcept 'Voor elkaar'. Een relatief nieuw product en nieuwe organisatie. Dat vraagt om een passende merkidentiteit en aansprekend communicatieconcept. De Associate degrees Academie biedt nieuwe 2-jarige hbo-opleidingen.
Het aantrekken van talenten en specialisten naar Zeeland is het voornaamste doel van Talent Service Zeeland. Dit initiatief heeft als doel om een brug te slaan tussen potentiële werknemers buiten Zeeland en Zeeuwse werkgevers.
In november 2020 opende Orsted het allereerste windpark op zee, een primeur voor Nederland en een unieke prestatie voor Zeeland. Dit windpark voorziet maar liefst een miljoen huishoudens van elektriciteit.
The Work Zone, een uitzendbureau voor studenten en young professionals, begreep dat hun huisstijl en website niet meer aansloot bij de doelgroep. LMG ontwikkelde daarom een nieuw corporate design.
'Dorps wonen in Goes' is het centrale thema voor de herstart van de bouw van de Aria-wijk in Goes. Fase F is nu aan de beurt, waar een mix van rijwoningen, halfvrijstaande en vrijstaande woningen wordt gerealiseerd.
Omnium, het ultieme adres voor sport en recreatie, biedt alles onder één dak. Van een subtropisch zwembad tot diverse sportfaciliteiten en een betoverend tropisch bos. Maar hoe kunnen we dit op de juiste manier in de markt zetten?
Een merk is niet alleen het uiterlijk van een organisatie, bedrijf of product. Het gaat verder dan de benaming, het logo en de huisstijl. Het omvat de essentie van de organisatie en vormt de basis voor alle communicatie- en strategiekeuzes.
In het serene Zeeuwse landschap, waar je de golven van de Oosterschelde hoort, is de traditionele Zeeuwse Steurhoeve getransformeerd tot een unieke accommodatie waar natuur en ontspanning samenkomen. Maar hoe breng je dat herkenbaar over in de markt?
Al ruim voordat Katoen openging, waren de eigenaren op zoek naar een uniek concept voor hun hotel & brasserie. Als reclamebureau hebben wij geholpen bij het ontwikkelen van een communicatiestijl waarin het product katoen centraal staat, passend bij de naam.
9to9 is een dynamisch officemanagementbureau dat onderscheidende zakelijke ondersteuning biedt, zowel tijdens als buiten kantooruren. Om de energieke aard van het bedrijf te weerspiegelen, heeft LMG een uniek communicatieconcept ontwikkeld, inclusief een passende huisstijl met logo en website.
Rico Moda, gevestigd in Goes en met een populaire webshop, is dé plek voor mannenmode. Met de constante groei van het bedrijf was het cruciaal om een volgende stap te zetten in de ontwikkeling. Als ervaren reclamebureau en hebben wij bij LMG een merkidentiteit ontwikkeld.
Hoe breng je een stuk lokale geschiedenis op een eigentijdse manier tot leven? De gemeente Kapelle wilde de rijke verhalen van de Parlevinkers, varende winkeliers die vroeger de Zeeuwse wateren bevoeren, toegankelijk maken voor een breed publiek. Niet met een statisch bord of brochure, maar met AI.
Hoe kunnen we het bedrijvenpark dat in Goes ontwikkelt wordt op een onderscheidende manier positioneren? Met dat strategische vraagtuk kwam de gemeente Goes bij LMG. Wij gingen aan de slag met de merkidentiteit van Bedrijvenpark Deltaweg en een communicatieconcept die hierop aasluit.
Otium Wellness Hotel in Roosendaal is dé plek om in alle rust te relaxen, te overnachten en te vergaderen. Boek een meerdaagse vergaderarrangement inclusief overnachting in een van de unieke vergaderzalen. Of kies voor een paar dagen weg en geniet volop van de activiteiten op Leisure Park Roosendaal.
Uiteenlopende doelgroepen en een variërend, snel veranderend aanbod. Ritel werkt dagelijks aan het beste aanbod voor haar klanten. Een combinatie van een telefoonabonnement, toestel en provider. Hoe krijgt de juiste doelgroep het perfect passende aanbod en hoe wordt dit aansprekend gecommuniceerd?
Air Canada wil als luchtvaartmaatschappij groeien in de Benelux. Daarbij zet het op een slimme manier onlinemiddelen in. We ontwikkelde een crossmediaconcept en op basis daarvan koos Air Canada LMG als partner voor de marktbewerkingen in Nederland en België.