AutoZeeland

Occasions uit Zeeland op één platform. AutoZeeland is zo'n uniek concept waarvan er in Nederland nog geen was. Hoe creëer je een goed ingeregelde website, zowel aan de voorkant als aan de achterkant, en zorg je dat het onder de aandacht van potentiële bezoekers wordt gebracht?

AutoZeeland

Het doel van AutoZeeland is om de vraag naar en aanbod van tweedehands auto's in Zeeland bij elkaar te brengen. Wij zijn aan de slag gegaan met een website die zowel voor de doelgroep als technisch gezien werkt.

Meer commercie
We werkten aan een vernieuwde website die meer commercie opleverde. Aan de achterkant stond efficiëntie en een goed ingeregelde basis voorop. Aan de voorkant moest de website aansluiten op de behoeften van de bezoeker. Zowel inhoudelijk als visueel.

De boodschap voorgeven
Naast de website ontwikkelde wij een huisstijl dat aansluit op de identiteit en hebben wij de boodschap grafisch vormgegeven.

Online vindbaarheid
Wanneer het platform staat en je zeker weet dat de doelgroep goed 'landt', wil je snel toegang tot de doelgroep. Naast goede content zetten wij een samenspel van headers, tekst, techniek en structuur in voor optimale online vindbaarheid. Daarnaast hebben wij campagnes op social media en Google ingericht. Door het richten op persoonlijke profielen is het beschikbare advertentiebudget optimaal benut.

 

www.autozeeland.nl

Lees meer...

AutoZeeland
AutoZeeland

Volg ons op Instagram