Het doel van AutoZeeland is om vraag en aanbod van tweedehands auto's in Zeeland samen te brengen. Als reclamebureau zijn wij aan de slag gegaan met een website die zowel technisch als qua doelgroep goed functioneert.
Meer effectieve commercie
We hebben gewerkt aan een vernieuwde website die meer commerciële resultaten oplevert. Efficiëntie en een goed geoptimaliseerde basis stonden centraal aan de achterkant. Aan de voorkant moest de website voldoen aan de behoeften van de bezoekers, zowel inhoudelijk als visueel.
De juiste boodschap overbrengen
Naast de website hebben wij een huisstijl ontwikkeld die aansluit bij de identiteit van AutoZeeland. Tevens hebben wij de boodschap grafisch vormgegeven.
Snelle online vindbaarheid
Zodra het platform klaarstaat en de doelgroep goed wordt bereikt, is het belangrijk om snel toegang te krijgen tot deze doelgroep. Naast kwalitatieve content hebben wij ingezet op een combinatie van headers, tekst, techniek en structuur voor optimale online vindbaarheid. Daarnaast hebben wij effectieve campagnes op social media en Google opgezet. Door te focussen op persoonlijke profielen hebben wij het beschikbare advertentiebudget optimaal benut.