FishXL

Content is king’ zeggen ze toch? Dat geld ook (zeker) voor social media. Visgroothandel FishXL kwam bij LMG om grip te krijgen op hun social media. Hoe voorzie je jouw doelgroep van de juiste content? Hoe blijf je zichtbaar? En hoe creëer je engagement?

FishXL

Optimale zichtbaarheid en engagement
Wij gingen aan de slag met het creëren van een contentkalender voor FishXL. Want niet alleen het regelmatig posten, maar ook het inspelen op relevante gebeurtenissen is een belangrijke factor voor optimale zichtbaarheid en engagement.

Tone of voice
Ook het creëren van de posts zelf en het uitserveren van de posts liet FishXL aan ons over. We pasten de tone of voice toe die aansluit bij de identiteit van FishXL. Want wist je dat de tone of voice het verschil kan maken tussen het verliezen en genereren van volgers?

Een lerend social media proces
Door middel van maandelijkse rapportages leggen we de prestaties van de social media kanalen en specifieke posts onder de loep. Op basis hiervan kijken we waar ruimte is voor optimalisatie. Zo ontstaat een lerend social media proces.

Lees meer...

FishXL
FishXL
FishXL

Volg ons op Instagram