Ritel

Uiteenlopende doelgroepen en een variƫrend, snel veranderend aanbod. Ritel werkt dagelijks aan het beste aanbod voor haar klanten. Een combinatie van een telefoonabonnement, toestel en provider. Hoe krijgt de juiste doelgroep het perfect passende aanbod en hoe wordt dit aansprekend gecommuniceerd?

Ritel

Uiteenlopende doelgroepen en een snel veranderend aanbod vormen dagelijks de uitdaging voor Ritel om het beste aanbod voor haar klanten te creëren. Dit omvat een combinatie van telefoonabonnementen, toestellen en providers. Maar hoe zorgt Ritel ervoor dat het perfect passende aanbod bij de juiste doelgroep terechtkomt en hoe wordt dit op een aansprekende manier gecommuniceerd?

Het ideale aanbod via analyse van verkoopdata

LMG heeft Ritel ondersteund bij het analyseren van verkoopdata per leeftijdsgroep en woonplaats, waardoor het ideale aanbod kon worden samengesteld. Voor elke leeftijdsgroep is een unieke communicatiestijl ontwikkeld, inclusief kleurvoorkeur en tone of voice, die aansluit bij het karakter van de doelgroep.

Verhoog de omzet met doelgerichte social media campagnes

Deze aanbiedingen en stijlkeuzes worden verder ontwikkeld in social media campagnes, met als doel de omzet zowel in de lokale winkels als in de webshop te verhogen.

Lees meer...

Ritel
Ritel
Ritel

Volg ons op Instagram